اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور:

24 فرایند انتخابات رایانه‌ای اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در انتخابات مجلس نهم 25 فرایند داریم که 24 مورد از این فرایند‌ها رایانه‌ایی و تنها یک فرایند که آن اخذ رای است، دستی انجام می‌شود.

24 فرایند انتخابات رایانه‌ای اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حسن‌علی نوری پیش از ظهر امروز در بخش دوم همایش سراسری، آموزشی توجیهی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولانی از استان‌‌های هرمزگان و کرمان در حال برگزاری است، اظهار داشت: دشمنان از هم اکنون حرکات خود را پیرامون انتخابات شروع کردند.
وی افزود: همان گونه که شاهد هستیم طی روزهای گذشته دشمن با طراحی‌های مختلف سعی در تضعیف نظام در پیش چشم کشورهای دیگر داشته‌اند.
وی ادامه داد: معتقدیم هر چه آموزش‌ها در زمینه انتخابات بیشتر باشد، در عرصه اجرا نیز ضریب موفقیت و همکاری با قانون بیشتر می‌شود.
جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات امری جمعی است، افزود: روسای ستاد‌ها باید نسبت به ماموریت خود توجیه باشند.
نوری با بیان اینکه بودجه برگزاری انتخابات محدود است، یادآور شد: مسئولان ستاد‌ها و دست‌اندرکاران برگزاری باید انتخابات را از زاویه دیگر ببینند و در این زمینه با تدبر عمل کنند.
مدیرکل دستگاه انتخابات کشور افزود: باید در اجرای صحیح فرایند‌ها دقت کرد.
وی همچنین از فرمانداران خواست نسبت به ارسال اخبار فعالیت‌های کاندیداها و حوزه انتخاباتی خود از هم اکنون از طریق سامانه مربوطه اقدام کنند.
وی همچنین در ادامه با بیان اینکه باید به نگاه‌های کارشناسی در امر انتخاباتی توجه داشت، افزود: در انتخابات مجلس نهم 25 فرایند داریم که 24 مورد از این فرایند‌ها رایانه‌ایی و تنها یک فرایند که آن اخذ رای است، دستی انجام می‌شود.
یادآور می‌شود: همایش‌سراسری آموزشی توجیهی مجریان انتخابات نهم که از صبح امروز در بندر‌عباس آغاز شده به مدت یک روز ادامه می‌یابد.
همچنین در این همایش علاوه بر مدیرکل ستاد انتخابات کشور، استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و مسئولان مرتبط با برگزاری انتخابات در استان‌های هرمزگان و کرمان نیز سخنرانی کرده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول