اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار خراسان جنوبی:

نباید از بیت‌المال برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما اجازه نمی‌دهیم از امکانات بیت‌المال برای تبلیغات انتخاباتی برای افراد استفاده شود و با این مسئله برخورد می‌کنیم.

نباید از بیت‌المال برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نباید تنور انتخابات را خیلی گرم کنیم چرا که ممکن است خدمت‌رسانی به مردم را تحت‌الشعاع خود قرار دهد و این درست نیست.
وی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات بخش مهمی در تبیین دموکراسی در کشور ایران است چرا که کشور ما دموکراسی‌ ترین کشور دنیا است و با این حال نباید مرعوب حواشی این اتفاق قرار بگیریم.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه جهت‌گیری‌های اصلی از سوی مقام معظم رهبری تعیین می‌شود، تصریح کرد: نباید مسئولیت‌ها تحت‌الشعاع مسائل انتخاباتی قرار گیرد.
رشید با بیان اینکه ما بدهکار هیچ گروه و گرایشی نیستیم، گفت: مسئولان باید بدانند که ما تنها بدهکار خون شهدا و جان‌ فشانی‌های آنها هستیم و فردای قیامت نیز باید جواب خون شهدا را بدهیم پس باید قدر زمان مسئولیت خود را بدانیم و در راستای خدمت به مردم تلاش کنیم و در این راه ما جهت‌های اصلی را از ولایت فقیه می‌گیریم.
وی افزود: مسئولان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باید تلاش کنند تا این امر مهم محقق شود ولی دستگاه‌های اجرایی نباید وارد حواشی انتخابات شوند.
استاندار خراسان جنوبی سفر چهارم هیئت دولت را سفر پربرکتی برای خراسان جنوبی توصیف کرد و گفت: رئیس جمهور در این سفر برای مردم این استان سنگ تمام گذاشت و اعضای هیئت دولت نیز همراهی بی‌بدیلی را داشتند.
رشید خواستار پیگیری مصوبات هیئت دولت در خراسان جنوبی توسط نمایندگان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شد و اظهار داشت: ما در زمینه‌های مختلف مصوبات خوبی را داشتیم و باید با تلاش و همدلی این مصوبات را عملیاتی کنیم.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به روستای زیدر سربیشه گفت: با توجه به عنایت خاص رئیس جمهور به این روستا باید مسئولان برای آبادانی این روستا تلاش مضاعفی را داشته باشند.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولان تافته جدا بافته از مردم نیستند از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست که در تشریفات با هم رقابت نداشته باشند چرا که این مسئله مسئولان را از مردم جدا می‌کند.
رشید ادامه داد: مسئولان باید در خدمت به مردم رقابت داشته باشند و این وظیفه اصلی مسئولان است همچنین هیچ دستگاه اجرایی اجازه ندارد امکاناتی که در داخل استان تولید می‌شود از خارج استان وارد کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول