اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

ناکامان فتنه 88 قصد نفوذ و ایجاد اختلال در انتخابات مجلس را دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب با بیان اینکه ناکامان فتنه سال88 قصد نفوذ و ایجاد اختلال در انتخابات مجلس نهم را دارند، گفت: فتنه‌گران طمع سوء استفاده از جو سیاسی کشور و ایجاد ناامنی در روند برگزاری انتخابات را دارند که در این راستا سعی می‌کنند به مسائل حاشیه‌ای دامن بزنند.

ناکامان فتنه 88 قصد نفوذ و ایجاد اختلال در انتخابات مجلس را دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی عصر امروز در نشست رؤسای ادارات فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارمندان رزمنده ادارات بناب که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و منافقان سیلی خورده از نظام به شدت تلاش می‌کنند در مسائل انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی نفوذ کنند.

فتنه‌گران به دنبال ایجاد ناامنی در انتخابات هستند
وی افزود: در رأس آنها ناکامان فتنه سال 88 طمع سوء استفاده از جو سیاسی کشور و ایجاد ناامنی در روند برگزاری انتخابات را دارند که در این راستا سعی می‌کنند به مسائل حاشیه‌ای دامن بزنند.
برقی خطاب به بسیجیان گفت: باید به عنوان بسیجی، با بصیرت و آگاهی کامل در برابر توطئه دشمنان آمادگی داشته باشیم.
فرماندار بناب همچنین تأکید کرد: بسیجی باید با شناخت کامل از جریانات سیاسی کشور و بدور از هرگونه تعصبات بی‌اساس برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه تلاش کند.
برقی با بیان اینکه تفکر، سابقه و جریانات حامی کاندیداها برای تشخیص و گزینش آنان در انتخابات معیار و ملاک ملت است؛ گفت: باید به افرادی که با تفکر بسیجی، روحیه انقلاب و گرایش ولایی به نفع مردم کار کنند، رای بدهیم.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه باید مجلس شورای اسلامی را به دید مدافع ارزش‌های انقلاب و حافظ منافع نظام تلقی کنیم؛ تصریح کرد: هر چقدر نمایندگان مجلس ولایت‌مدار بوده و ارتباط آنها با دولت نزدیک باشد، به نفع جامعه و مردم خواهد بود.
فرماندار بناب گفت: دولت به دنبال برگزاری انتخابات سالم، بدون تنش و با میزان مشارکت بالاست و همه داوطلبان از نظر حقوقی یکسان هستند که فقط باید از فیلترهای قانونی بگذرند.
فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در این نشست اظهار کرد: تا زمانی که روحیه و تفکر بسیجی در کشورمان حاکم است، هیچ قدرتی نمی‌تواند به این آب و خاک چپ نگاه کند.
فریدون محمودیان از مدیران و کارکنان بسیجی ادارات بناب خواست ضمن تقویت و حفظ تفکر و رفتار بسیجی در حوزه کاری خود، شور انقلابی بسیج را در برنامه‌های هفته بسیج به نمایش بگذارند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول