اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان:

آموزش و اطلاع‌رسانی مهم‌ترین عوامل برگزاری انتخابات سالم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اشاره به اهمیت حضور مردم به ویژه بانوان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آموزش و اطلاع‌سانی صحیح مهم‌ترین عوامل برای جذب مشارکت مردم و برگزاری انتخابات سالم است.

آموزش و اطلاع‌رسانی مهم‌ترین عوامل برگزاری انتخابات سالم است
سهیلا نصرصادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: برای افزایش سطح فرهنگ سیاسی مردم اطلاع‌رسانی شفاف و آموزش‌های لازم به مردم ضروری است تا مردم بتوانند ارزیابی سنجیده‌ای از نمایندگان مورد نظر خود داشته باشند.
وی ایجاد فضای انتخاباتی سالم و جدی در صحنه انتخابات را امری ضروری بیان کرد و یادآور شد: با توجه به این مهم زمینه حضور گسترده و چشمگیر مردم فراهم می‌شود.
نصرصادقی همچنین عملکرد رسانه ملی در مشارکت مردم از طریق برگزاری جلسات مناظره و گفت‌و‌گوی متقابل میان خود کاندیداها و نمایندگان آنها را نیز ضروری خواند و تصریح کرد: این امر در تبیین جایگاه مجلس و تصمیم‌گیری‌ها نقش موثری دارد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که رسانه‌های بیگانه مردم جامعه ایران را از شرکت در انتخابات برحذر می‌دارند بنابراین مردم ایران باید برای سرخوردگی آنها با حضور پرشورتر در صحنه حضور یابند.
نصرصادقی برگزاری انتخابات در کشور را نماد مردم‌سالار برشمرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران مردم خودشان در تعیین سرنوشت کشور نقش دارند و باید با آگاهی هر چه بهتر در صحنه حضور یابند.
وی با اشاره به حضور گسترده بانوان در تمامی عرصه‌های مختلف اضافه کرد: بانوان جامعه ایران اسلامی نشان‌ داده‌اند که می‌توانند در بسیاری از عرصه‌ها پیشقدم بوده و در تعیین سرنوشت و آینده مملکت خود سهیم باشند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه دشمنان بانوان جامعه ما را مورد هدف قرار داده‌اند، اظهارداشت: خوشبختانه هوشیاری و آگاهی بانوان جامعه ما موجب یاس و ناامیدی همیشگی دشمنان این مرز و بوم است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول