اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار‌ اصفهان:

10 درصد پروژه‌های اصفهان به بسیج سازندگی داده شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ اصفهان گفت: 10 درصد از پروژه‌های استان باید به بسیج سازندگی اختصاص داده شود و مسئولان اجرایی استان در راستای تحقق این موضوع اقدامات لازم را انجام بدهند.

10 درصد پروژه‌های اصفهان به بسیج سازندگی داده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان محمد ‌مهدی اسماعیلی با اشاره به افتتاحیه پروژه‌های محرومیت‌زدایی اظهار داشت: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف استان حضور دارند و محرومیت‌ها و مشکلات موجود در استان باید با کمک و حمایت‌های این مجموعه ساماندهی شود.
وی به 25 آبان‌ ماه به عنوان روز حماسه و ایثار اشاره کرد و افزود: در سال ‌جاری استان اصفهان گرامیداشت این روز را به صورت ویژه برگزار کرد و این روز در جامعه اسلامی ایران جایگاه ویژه و ارزشمندی دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای برگزاری این برنامه در سال آینده تصریح کرد: در سال آتی از 25 آبان‌ ماه تا پنجم آذر‌ دهه ایثار و حماسه در اصفهان برگزار می‌شود.
وی به ضرورت گسترش اجرای این برنامه در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: استان‌های دیگر با الگو‌گیری از اصفهان باید در راستای اجرای این برنامه تلاش کنند و این برنامه‌های عمیق فرهنگی مبتنی بر اندیشه‌ها و آرمان‌های شیعی و آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران است.
اسماعیلی با اشاره به اینکه تمام مسئولان استان در راستای اجرای برنامه‌های مختلف با یکدیگر همکاری می‌کنند، تاکید کرد: تمام این افراد با روحیه بسیجی و انقلابی در زمینه خدمت به مردم تلاش می‌کنند و تمام مدیران اجرایی استان از روحیه مردم‌داری و مردم‌دوستی برخوردار هستند.
وی به روحیه بسیجی این قشر از جامعه اشاره و بیان داشت: ساماندهی وضعیت مناطق محروم استان همواره در دستور کار این افراد قرار دارد و در صورت عدم وجود نگاه تبعیض‌آمیز در کشور مناطق غرب استان از مهم‌ترین مناطق موجود در کشور محسوب می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مردم این مناطق از حداقل امکانات محروم هستند، اضافه کرد: وضعیت این مناطق در دولت‌های نهم و دهم ساماندهی شده و عمق محرومیت در این مناطق به گونه‌ای است که این اقدامات نیازمندی‌های این مناطق را برطرف نمی‌کند.
وی به محرومیت‌های موجود در این مناطق اشاره کرد و گفت: بسیاری از مناطق استان از کم‌ترین امکانات برخوردار هستند و این موضوع برای بسیاری از افراد قابل پذیرش نیست.
اسماعیلی بیان داشت: سیاست عمومی استان اصفهان توجه ویژه به مناطق محروم است و در سال‌های اخیر و به دلیل خشکسالی‌های اصفهان بسیاری از این مناطق با محرومیت مواجه شده‌اند.
وی به نیاز‌های موجود در اصفهان اشاره کرد و افزود: ساماندهی وضعیت این مناطق باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد و سپاه به عنوان بخش جدا‌نا‌پذیر انقلاب اسلامی با بسیج شدن در راستای کاهش مشکلات موجود در استان تلاش می‌کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: نیرو‌های اجرایی استان باید مشارکت و همگامی خود را با نیرو‌های سپاه افزایش بدهند و در حال حاضر گام‌های بسیار مهمی با تلاش‌های بسیج سازندگی در استان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: 10 درصد از پروژه‌های استان باید به بسیج سازندگی اختصاص داده شود و مسئولان اجرایی استان اصفهان در راستای تحقق این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول