اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل عمران جمعیت هلال‌احمر خبر داد:

وجود 259 پروژه امدادی نیمه‌تمام در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل عمران جمعیت هلال‌احمر گفت: 259 پروژه امدادی نیمه‌تمام در سطح کشور وجود دارد.

وجود 259 پروژه امدادی نیمه‌تمام در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علی بخشنده دوشنبه‌شب در نشست خبری اظهار داشت: با اختصاص اعتبارات لازم 70 پروژه امسال به بهره‌برداری می‌رسد. این 259 پروژه نیازمند 3 میلیون و 232 هزار و 944 مترمربع زمین برای احداث است.
مدیرکل عمران جمعیت هلال‌احمر کشور اعتبار در نظر گرفته شده برای این 70 پروژه‌ که باید به اتمام برسد را 21 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: سعی ما بر این است تا پروژه‌هایی که از پیشرفت فیزیکی 70 درصد به بالا برخوردار هستند را به اتمام برسانیم.
بخشنده تصریح کرد: سهم خراسان جنوبی از این تعداد هفت پروژه است که 3 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده و تاکنون 942 میلیون تومان آن اختصاص یافته است.
مدیرکل عمران جمعیت هلال‌احمر یادآور شد: 310 هزار متر مربع فضای در دست احداث این جمعیت تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد که 12 هزار متر مربع از این تعداد در خراسان جنوبی احداث می‌شود.
بخشنده اظهار داشت: این جمعیت پروژه‌های عمرانی کل کشور و حتی پروژه‌های عمرانی جمعیت هلال احمر در خارج از کشور را نظارت و هدایت می‌کند.
وی با بیان اینکه نظارت بیشتر به سلامت فنی و اقتصادی پروژه‌ها بر می‌گردد، گفت: کل بناهای احداث شده این جمعیت یک میلیون و 500 هزار متر مربع است.
مدیرکل عمران جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: این تعداد پروژه قابل بهره‌برداری و دارای کیفیت قابل استفاده است.
بخشنده یادآور شد: پروژه‌های عمرانی هلال‌احمر باید مستحکم‌ترین سازه‌ها را داشته باشد، به طور مثال در زلزله بم 90 درصد ساختمان‌ها تخریب شده اما ساختمان جمعیت هلال‌احمر و سوله‌های امدادی آن کاملا سالم بود فقط ترک‌های جزئی در سر درب آن به وجود آمد.
وی گفت: ما در ساختن ساختمان‌های هلال‌احمر به دنبال یکنواختی هستیم و سعی داریم هزینه‌ها را کاهش داده و ساختما‌ن‌های یکنواختی در سطح کشور بنا کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول