اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تامین اعتبار از محل اعتبارات دولتی؛

عملیات اجرایی 13 پروژه در اردبیل شروع می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: با اخذ مجوز ماده 215 سال آینده عملیات اجرایی 13 پروژه از محل اعتبارات ملی آغاز و اجرایی می‌شود.

عملیات اجرایی 13 پروژه در اردبیل شروع می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سید حسین صابری صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات و راهکارهای کارشناسی در مورد اجرای پروژه‌های راهسازی اردبیل اظهار داشت: برای صدور مجوزهای قانونی و اخذ مجوز لازم در اوایل هفته جاری با حضور در مرکز کشور سعی کردیم با رایزنی‌های مختلف با وزرا و معاونین رئیس جمهور مجوزهای لازم را برای اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات ملی در سال آینده بگیریم.
وی یادآور شد: پروژه‌های عمرانی بهره‌‌مند از منابع ملی باید از کار مطالعاتی دقیق، محاسبات و برآوردهای کارشناسی شده برخوردار باشند تا دولت برای آنها ردیف اعتباری را در بودجه سالانه پیش‌‌بینی کند به همین خاطر ما سعی کردیم راهکارهای مناسبی را در عملیاتی شدن پروژه‌ها ارائه کنیم.
استاندار اردبیل اضافه کرد: برخی از پروژه‌ها دوره مقدماتی طراحی و اجرایی خود را سپری می‌کنند که هنوز به نتیجه نرسیده‌اند و در اجرای سیاست دولت تلاش برای تکمیل اینگونه پروژه‌ها با عنوان پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته به طوری که دولت خدمتگزار به مناطق کمتر توسعه یافته به ویژه مناطق محروم و روستایی توجه ویژه‌ای دارد.
صابری با اعلام اینکه در جلسه شنبه این هفته با معاون وزارت راهبردی رئیس جمهور مجوز لازم برای اجرای 13 پروژه ملی مصوب شده است، بیان داشت: با همراهی مدیران اجرایی استان و مشاوران طرح‌ها در تهران حاضر شدیم و توانستیم با بحث‌ها و تبادل نظر موفق و ارائه اطلاعات درست و دقیق مجوز 215 را برای هر 13 پروژه بگیریم.
این مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: قرار است بر اساس مجوزهای صادر شده، دولت در برنامه بودجه سال آینده برای تمام این پروژه‌ها ردیف اعتباری مستقل در نظر بگیرد تا بتوانیم در یک فرآیند مناسب و شایسته از سال آینده عملیات اجرایی این پروژه‌‌ها را آغاز کنیم.
رئیس شورای برنامه‌ر‌یزی استان اردبیل گفت: سه مورد از این پروژه‌ها مربوط به حوزه راهسازی است که احداث باند دوم راه اصلی اردبیل – سرچم که رئیس جمهور نیز بر آن تاکید داشتند از جمله آنهاست.
وی احداث باند دوم جاده اردبیل – مشگین‌شهر و احداث باند نیر به سراب را در کنار اجرایی شدن احداث راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد – قفقاز از مهم‌ترین طرح‌های حوزه راهسازی اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل ابراز داشت: در کنار این پروژه‌ها قرار است سه پروژه نیز در حوزه بهداشت و درمان، سه پروژه سد سازی و اجرای شبکه، انتقال، آبرسانی و زهکشی را آغاز کرده و به مرحله اجرا برسانیم.
صابری خاطرنشان کرد: یک پروژه نیز مربوط به آب آشامیدنی نمین به همراه روستاهای همجوار است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول