اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

پروژه‌های عمرانی به پیمانکاران بدسابقه واگذار نشوند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام از ادارات خدمات‌رسان این شهرستان خواست تا برای تسهیل در روند ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی این شهرستان نوپا، پروژه‌ها به پیمانکاران بدسابقه و فاقد اعتبار واگذار نشوند.

پروژه‌های عمرانی به پیمانکاران بدسابقه واگذار نشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، شکرالله امامی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: دشمن بسیج را در همه عرصه‌ها سد راه خود می‌بیند و امروز این نهاد مقدس خار در چشم قدرت‌های بزرگ استکباری جهان است.
مقام عالی اجرایی شهرستان چرام در ادامه با بیان عظمت و بزرگی این هفته و لزوم تبیین اهداف بسیج، از مسئولان به خصوص مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست تا در راستای توسعه و ترویج تفکر بسیجی در میان جوانان و نوجوانان همت و تلاش مضاعف داشته باشند.
امامی به فرا رسیدن ایام پر حزن و اندوه محرم اشاره کرد و گفت: ادارات و دستگاه‌های دولتی باید در برنامه‌های این دهه حضور فعال داشته باشند و به نصب بنر و پلاکارد بر سر درب ادارات خود اقدام کنند.
این مسئول در ادامه یکی از دستگاه‌های مهم فرهنگی را اداره ارشاد اسلامی معرفی کرد و از مسئولان استانی این دستگاه خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی نمایندگی ارشاد اسلامی در چرام اقدام کنند.
فرماندار چرام از آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا نسبت به پیگیری ساخت سد شرابگروه و رفع مشکلات پیش روی آن اقدام کند.
امامی در این نشست به آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد که هر چه سریع‌تر در اجرایی کردن پروژه آبرسانی روستاهای پشته زیلایی اقدام و این طرح بزرگ آبرسانی را هر چه زودتر افتتاح کند.
فرماندار چرام تاکید کرد: ادارات خدمات‌رسان با هماهنگی شهرداری نسبت به ارائه خدمات آب، برق و گاز و تلفن به مسکن مهر و مرکز بستر درمانی این شهرستان اقدام لازم را به عمل آورند.
در نشست شورای اداری شهرستان چرام فرماندار این شهرستان خطاب به مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان متذکر شد: پروژه‌های عمرانی به هیچ وجه به پیمانکاران بدسابقه و فاقد اعتبار لازم واگذار نشود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول