اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان ضمن تأکید بر حل نقاط حادثه‎خیز:

تجهیز اتاق‌های بحران در دستگاه‌ها یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان ضمن تأکید بر رفع نقاط حادثه‎خیز برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه سیل این شهرستان، خواستار تجهیز اتاق‎های بحران در دستگاه‎ها به‌عنوان یک ضرورت شد.

تجهیز اتاق‌های بحران در دستگاه‌ها یک ضرورت است
فرهاد باذلی‎محبوب امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص سیل روز گذشته این شهرستان اظهار داشت: متوسط بارندگی در چند روز گذشته در بهبهان 76 میلیمتر بود که ما از آثار بسیار خیر این بارش‎ها شادمان بودیم اما این حادثه همه ما را نگران کرد.
وی افزود: طبق اعلام رسمی پزشک قانونی تاکنون هشت نفر در این حادثه جان خود را از دست داده و دو نفر نیز مفقود شده‎اند و هم‎چنان جست‎و‎جو برای یافتن مفقودان و حادثه‎دیدگان احتمالی ادامه دارد.
فرماندار بهبهان تصریح کرد: از ساعات اولیه بارش‎های شدید باران ستاد حوادث غیر‎مترقبه در شهرستان تشکیل شد اما هیچ‎یک از ما ورود این حجم سنگین آب را پیش‎بینی نمی‎کردیم.
وی با بیان اینکه طول این حادثه 15 کیلومتر است، بیان کرد: روستاها و مناطق زیادی در سطح شهرستان آسیب دیده و دچار خسارت شده‎اند که به دلیل گستردگی حادثه هنوز نتوانسته‎ایم ابعاد خسارات را ثبت کنیم.
باذلی‎محبوب در ادامه وضعیت روستاهای آسیب‎دیده را اسفناک دانست و گفت: به دنبال باز کردن مسیرهای ارتباطی روستاها هستیم و عملیات امداد در این مناطق تا زمانی که آرامش را در میان مردم ندیده‎ایم، ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: امکانات همه دستگاه‌ها نیز تا پایان مأموریت از منطقه حادثه‎دیده خارج نشده و اعضای ستاد بحران نیز به طور شبانه‎روزی در فرمانداری حضور خواهند داشت.
وی ضمن تأکید بر رفع نقاط حادثه‎خیز به منظور جلوگیری از بروز این‎گونه حوادث ناگوار، تصریح کرد: در شب حادثه برای تأمین حداقل‎ها نیز با مشکل مواجه بوده و اگر امکانات لازم را در اختیار داشتیم شاید می‎توانستیم افراد بیشتری را نجات دهیم و از این رو خواستار تجهیز اتاق‎های بحران در همه دستگاه‎ها هستیم.
فرماندار بهبهان ضمن درخواست از مسئولان استان برای واردکردن امکانات بیشتر به منطقه حادثه‎دیده اظهار داشت: همه ما باید در کنار مردم باشیم تا آنها باور کنند که ما در کنار آنها خواهیم بود و باید آن اندازه‎ای تلاش کنیم تا یک‎بار دیگر بتوان لبخند را بر چهره مردم این منطقه غم‌زده مشاهده کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام‎شدن این حادثه کمک به افراد مناطق آسیب‎دیده فراموش نشده و مشکلات آنها را پیگیری خواهیم کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول