اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت آمادگی زمستانی صورت گفت؛

برگزاری چهارمین جلسه ستاد بحران استان مرکزی

خبرگزاری فارس: در آستانه فصل سرد سال و با محوریت آمادگی زمستانی، چهارمین جلسه ستاد بحران در ساختمان شرکت گاز استان مرکزی این شرکت برگزار شد.

برگزاری چهارمین جلسه ستاد بحران استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با تاکید بر ارائه خدمت صادقانه گفت: با فرا رسیدن فصل سرما بازدید و بررسی تاسیسات، ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و خطوط شبکه و شیرهای گاز از جمله اولویت‌های کاری واحد های بهره‌برداری این شرکت بوده است.
غلامرضا مشایخی اظهار داشت: بر اساس این بررسی‌ها، نقاط قوت و ضعف شناسایی و مشکلات احتمالی بررسی گردیده است و با آمادگی کامل در ارائه خدمت به استقبال زمستان خواهیم رفت.
وی در ادامه عنوان کرد: هر یک از اعضای ستاد بحران گزارشی از حوزه فعالیت خود ارائه کرده‌اند و آمادگی مجموعه تحت سرپرستی خود در برخورد با هرگونه بحران احتمالی را اعلام داشته‌اند.
سازماندهی و برنامه‌ریزی و تشکیل اکیپ‌های زمستانی به منظور برخورد با هرگونه بحران از جمله مواردی است که در این جلسه مورد بررسی قرارگرفت.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول