اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‎احمر بهبهان:

توزیع اقلام مصرفی بین آسیب‌دیدگان سیل/ با تمام توان در حال امدادرسانی هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‎احمر بهبهان گفت: از شب حادثه تاکنون نیروهای زیادی از جمعیت هلال‎احمر بهبهان در منطقه حضور داشته و با تمام توان در حال امدادرسانی و توزیع اقلام مصرفی بین مردم حادثه‎دیده هستیم.

توزیع اقلام مصرفی بین آسیب‌دیدگان سیل/ با تمام توان در حال امدادرسانی هستیم
غلامرضا شهبازی‎مقدم امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن تسلیت به همه خانواده‎های داغدار حادثه‎دیده در سیل ساعات آغازین روز گذشته این شهرستان اظهار داشت: نیروهای امدادی ما از دقایق اولیه حادثه در صحنه حضور داشته و به امدادرسانی به حادثه‎دیدگان مشغول شدند و حتی با توجه به حجم آبی که در منطقه جاری شده و عدم‌امکان استفاده از خودروهای سبک، خودروهای سنگین جمعیت به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: اما یکی از آمبولانس‎های ما که برای امداد به مناطق کم آب مسیر اعزام شده بود به یکباره با حجم آبی با عمق دو متر مواجه شده و یکی از امدادگران داوطلب افتخاری ما به نام مرحوم «محمود کاری» که از شیشه به بیرون از خودرو رفته بود دچار حادثه شده و کشته شد.
رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان تصریح کرد: پس از بررسی اولیه حادثه، نیروهای امدادی از جمعیت هلال احمر شهرهای امیدیه و آغاجاری نیز به منطقه اعزام و به یاری حادثه‎دیدگان شتافتند.
وی با بیان اینکه همه نیروها با عشق و ایثار در محل حادثه حضور یافته و مشغول به فعالیت هستند، افزود: در برآوردهای اولیه تعداد 13 خانوار روستایی و 30 خانوار عشایری در این حادثه آسیب دیده که امدادگران سریعاً به مناطق مربوطه اعزام و فعالیت امدادی را آغار کردند.
شهبازی‌مقدم از توزیع اقلام مورد نیاز میان آسیب‎دیدگان خبر داد و گفت: تاکنون 228 تخته پتو، 143 تخته چادر، 30 کیلو پلاستیک به‌منظور حفاظت از چادرها، 30 شعله بالور و 360 عدد موکت میان حادثه‎دیدگان توزیع شده ‎است.
وی با بیان اینکه تاکنون هشت نفر کشته شده و 12 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده‎اند، اظهار داشت: تقاضای ما از مسئولان، تأمین اعتبار برای ساخت و مقاوم‎سازی مساکن روستایی در نقاط امن و ایجاد بندهایی در مسیر برای جلوگیری از بروز این‎گونه حوادث است.
رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان در پایان خاطرنشان کرد: جست‎و‎جو و امدادرسانی مناطق حادثه‎دیده ادامه داشته و نیروهای هلال‎احمر به صورت شبانه‎روزی مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول