اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تاکید کرد:

ایجاد بانک اطلاعاتی اعضای ستاد بحران آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: بانک اطلاعاتی امکانات و تجهیزات دستگاه‌های عضو ستاد بحران آذربایجان غربی ایجاد شود.

ایجاد بانک اطلاعاتی اعضای ستاد بحران آذربایجان غربی
جمشید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این بانک اطلاعاتی می‌تواند زمینه‌ای فراهم کند تا در مواقع بحران بتوانیم به صورت اصولی از امکانات استانی بهره ببریم.
وی تصریح کرد: با ایجاد چنین بانک اطلاعاتی کمبودها در این بخش شناسایی و لیستی از این کمبودها تهیه می‌شود.
این مسئول افزود: بر این اساس امکانات موجود به روز نگه داشته می‌شوند و در زمان وقوع بحران مدیریت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد.
آقازاده بیان کرد: یکی از بحث‌ها و مشکلاتی که در بحث مدیریت بحران مطرح است عدم آموزش‌های کاربردی است و برخی دستگاه‌ها وظایفی که باید در بحث بحران دنبال کنند آموزش ندیده‌اند و تشکیلاتی در این زمینه ندارند.
وی تصریح کرد: شاهد هستیم در دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان غربی واحدهای استانی در زمینه مواجهه با بحران تشکیل نشده است.
این مسئول افزود: آموزش در زمینه مدیریت بحران در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به کند بودن اقدامات در راستای جبران خسارت وارده بر اثر وقوع حوادث غیرمترقبه،‌ گفت: در اتفاقاتی که حادث می‌شود و بحرانی که بر اثر سیل رخ می‌دهد منتظر هستیم تخریب مضاعف شود تا اقدامات را انجام دهیم.
آقازاده با اشاره به وقوع سیل در ماکو، اظهار داشت: چند ماه است که از وقوع سیل ماکو گذشته ولی منتظر اعتبار هستیم تا از وقوع مجدد سیل در ماکو پیشگیری کنیم و در این زمینه جلسه‌ای نیز تشکیل نشده است.
وی با بیان اینکه در چهار سال اخیر شاهد خشکسالی در این استان هستیم، افزود: این در حالی است که با گذشت شش ماه از سال 90 هنوز اعتبارات خشکسالی در آذربایجان غربی مشخص نشده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول