اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل شدت بارندگی‌؛

بهبهان 6 قربانی داد/ ستاد بحران تقاضای بالگرد کرد

خبرگزاری فارس: پس از امدادرسانی‎های صورت‎گرفته از شب گذشته به‌دلیل بارندگی‌های پیاپی، تاکنون شش جسد در منطقه کشف و به سردخانه بهبهان منتقل شده‎ است.

بهبهان 6 قربانی داد/ ستاد بحران تقاضای بالگرد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، از ساعت 19 روز گذشته تا ساعات اولیه بامداد امروز بیش از 79 میلیمتر باران باریده که سبب بروز خسارات فراوانی در منطقه شده ‎است.
ستاد بحران حوادث غیرمترقبه نیز از همان‎ روز گذشته در فرمانداری بهبهان تشکیل شده و علاوه بر حل آبگرفتگی‎های سطح شهر، امدادرسانی به منطقه سیل‎زده محور بهبهان ‎ـ ‎رامهرمز را آغاز کرده‎اند.
بر همین اساس تاکنون 20 خودروی سبک و سنگین که از جاده منحرف شده و آب آنها را دچار حادثه کرده ‎بود به وسیله جرثقیل به بهبهان منتقل شده ‎است.
همچنین در حال حاضر شش جسد در منطقه کشف که یکی از آنها نیز امدادگر هلال احمر بوده که در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان بوده‎ است.
گفتنی است ستاد حوادث غیرمترقبه بهبهان به دلیل گستردگی محل حادثه و خسارت تقاضای یک دستگاه بالگرد کرده است و پیگیر این موضوع است.
شایان ذکر است بر اثر وقوع این سیل بالغ بر 3 هزار هکتار از زمین‌های ذرت کشت شده، 2 هزار هکتار از مزارع گندم و خسارات فراوانی به کانال‌ها، کشت‌ها، سراب‌ها در منطقه وارد آمده که ارزش ریالی آن بالغ بر 25 ‎میلیارد تومان برآورد شده‎ است.
روستای چهل کنار هم‌اکنون محصور شده و ارتفاع آب در روستای دره‌نی نیز به بیش از دو متر رسیده است.
تا لحظه مخابره این خبر نیروهای امدادی هلال‎احمر، بسیج، تیپ دوم امام حسن(ع)، آتش‎نشانی، آب و برق، نیروی‎انتظامی و پلیس‎راه در منطقه در حال امدادرسانی به حادثه‎دیدگان هستند.
اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول