اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خبر داد:

خدمات‌رسانی گسترده به مناطق سیل‌زده کهگیلویه

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: با تلاش بی‌وقفه مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان، هم‌اکنون مناطق مختلف این شهرستان سیل‌زده به جز برخی روستاها از خدمات آب و برق و گاز برخوردارند.

خدمات‌رسانی گسترده به مناطق سیل‌زده کهگیلویه
سید‌ناصر رضایی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که تلاش گسترده‌ای از سوی مسئولان برای کمک به مردم مناطق مختلف این شهرستان سیل‌زده به عمل آمده است، اظهار کرد: با تلاش گسترده و بی‌وقفه دستگاه‌های خدمات‌رسان، اکنون بیشتر نقاط این شهرستان از خدمات آب و برق و گاز برخوردارند.
این مسئول افزود: بیشترین خسارت‌ها مربوط به بخش دیشموک بود که در این بخش نیز تا حدود زیادی شبکه‌های آسیب‌دیده آب و برق ترمیم شده و نفت کافی برای گرم کردن منازل در اختیار مردم قرار گرفت.
رضایی از ترمیم شبکه برق شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: در شهر دهدشت اکنون در زمینه برق هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و مشکل برخی روستاها در این زمینه نیز در اسرع وقت و با مساعد شدن وضعیت جوی برطرف می‌شود.
فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که تاکنون سیل در این شهرستان تلفات جانی در بر نداشته است، عنوان کرد: خسارات ناشی از این سیل به تاسیسات آب و برق روستایی تا حدودی زیاد بوده که مسئولان از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی به دنبال برطرف کردن این مشکلات هستند.
فرماندار کهگیلویه از تلف شدن چند‌ راس دام و تخریب برخی مزارع کشاورزی خبر داد و گفت: پس از مساعد شدن وضعیت جوی، همه خسارت‌ها برآورد شده و به تدریج برای پرداخت خسارات گام‌های اولیه برداشته می‌شود.
وی با قدردانی از حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مناطق سیل‌زده شهرستان کهگیلویه بیان کرد: مهندس نیکزاد با این اقدام خود روحیه‌ای مضاعف به مردم و مسئولان این شهرستان سیل‌زده دادند.
رضایی از آماد‌ه‌باش کامل اکیپ‌های امداد و نجات این شهرستان و اعزامی از مرکز استان برای امدادرسانی به مردم در مناطق سیل‌زده خبر داد و خاطرنشان کرد: مواد خوراکی و لباس گرم نیز در این راستا پیش‌بینی شده که در موقع مقتضی به مناطق مختلف این شهرستان ارسال می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول