اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‎احمر خوزستان خبر داد:

اعزام بالگرد به منطقه محاصره در سیلاب بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‎احمر خوزستان گفت: یک فروند بالگرد مورد نیاز و تقاضای بهبهان به منطقه سیل‌زده بهبهان اعزام و در حال امدادرسانی است.

اعزام بالگرد به منطقه محاصره در سیلاب بهبهان
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حسین درویشی در جلسه ستاد بحران شهرستان بهبهان اظهار داشت: از روز گذشته نیروهای امدادی هلال‎احمر در استان در آماده‎باش برای کمک به سیل‎زدگان شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد بودند که خبر حادثه محور بهبهان ـ ‎رامهرمز به ما رسید.
وی افزود: بلافاصله پس از دریافت خبر، نیروهای امدادی را به سوی این منطقه و محل حادثه اعزام کردیم که تا به الان نیز در حال امدادرسانی به حادثه‎دیدگان هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به کشته شدن یکی از امدادگران هلال احمر بهبهان در این حادثه گفت: یکی از امدادگران قوی و خوب ما به نام مرحوم «محمود کاری» که از نیروهای داوطلب افتخاری ما بود نیز در این حادثه جان سپرد.
وی خاطرنشان کرد: این امدادگر از نیروهای بازنشسته هوانیروز بوده و به جمعیت هلال‎احمر بهبهان و استان کمک‎های مهندسی فراوانی کرده‎بود.
رئیس جمعیت هلال‎احمر خوزستان با بیان اینکه اقلام مورد نیاز آسیب‎دیدگان به منطقه اعزام شده‎است، بیان کرد: بخشداران و دهیاران روستاهایی را که به کمک و اقلام ضروری نیاز دارند شناسایی کرده و به ما اعلام کنند تا هرچه سریع‎تر نسبت به اعزام نیرو و اقلام موردنیاز اقدام شود.
درویشی در پایان از اعزام بالگرد به منطقه حادثه و بهبهان خبر داد و گفت: صبح نیز یک دستگاه بالگرد به منطقه اعزام شده‎بود که به دلیل شرایط جوی نتوانست پرواز خود را به اتمام رسانیده و به فرودگاه بازگشت اما هم‎اکنون بالگرد مورد نیاز در نزدیکی بهبهان بوده و تا دقایقی دیگر فرود خواهد آمد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول