اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

اخلاق ورزشی باید در نسل جوان نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ورزش از مهم‌ترین نیازهای انسان‌ است که در این امر مهم اخلاق ورزشی باید در بین نسل جوان نهادینه شود.

اخلاق ورزشی باید در نسل جوان نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ حمیدرضا گرشاسبی ظهر امروز در نخستین سمینار اخلاق و راهبردهای اسلامی در ورزش در محل سالن همایش اداره کل تربیت‌بدنی خوزستان اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی باید با روحیه بسیجی به میادین ورزشی وارد شوند چراکه اگر این روحیه در بین ورزشکاران نهادینه شود هیچ نیرویی جلوی درخشش ورزشکاران را در سطوح ملی و بین‌المللی نخواهد گرفت.
وی افزود: داشتن برنامه‌ریزی مناسب از ابرازهای مهمی است که ورزش استان را به سمت پیشرفت سوق می‌دهد که ضروری است کارکنان بر اساس برنامه‌ریزی حرکت کرده و این مسیر را هموار سازند.
مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش، تعلیم و بازآموزی افراد تأثیرگذار ورزشی در خصوص وظایف و کارکردهای معنوی، ارزشی و فرهنگی ورزش و تأثیر بر نسل جوان به منظور رشد و تعالی فرهنگی و ارزشی جامعه است.
گرشاسبی گفت: مطالعه ورزش و بررسی ابعاد فرهنگی و اجتماعی آن امری لازم و ضروری به نظر می‌رسد؛ چرا که ورزش می‌تواند نقش مهم و بسزایی در هویت ملی و انسجام ملی ایفا کند.
گرشاسبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت ورزش خاطرنشان کرد: ارزش و اهمیت ورزش به حدی است که مقام معظم رهبری بارها و به کرات نسبت به گسترش و تداوم ورزش در جامعه تاکید داشته‌اند.
وی توجه به امر ورزش را ضروری دانست و تصریح کرد: در چند سال اخیر موفقیت‌های چشمگیری در عرصه رقابت‌های مهم داخلی و برون مرزی و جذب ورزشکاران برای ورزش این استان رقم خورد که این موفقیت‌ها در سایه تلاش و همت تمام دست‌اندرکاران ورزش در اداره کل ورزش و جوانان محقق شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول