اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد:

توسعه ورزش همگانی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از توسعه ورزش همگانی در این شهرستان خبر داد.

توسعه ورزش همگانی در فریدونکنار
فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی از ورزش در سطح روستاها و حمایت از برگزاری مسابقات ورزشی در سطح روستاها از اولویت‌های مهم ورزش فریدونکنار است.
وی همچنین خواستار حمایت از طرح‌های ایجاد اماکن ورزشی و تفریحی و پیگیری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در روستاهای شهرستان فریدونکنار شد.
به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار بهینه‌سازی زمین‌های ورزشی روستاها از طریق تخصیص اعتبارات عمرانی فضاهای روباز و طرح‌های ضربتی بر اساس نظر کارشناسی و طبق اولویت و انجام عملیات عمرانی از قبیل تسطیح، محصور کردن زمین و ایجاد سرویس بهداشتی و رختکن با خودیاری اهالی روستا انجام شده است.
وی از توسعه ورزش همگانی در سطح روستاها با برگزاری مسابقات مورد علاقه مردم منطقه خبر داد و افزود: تشکیل شورای ورزشی روستاها با هماهنگی دهیار و اعضای شورای اسلامی روستاها را نیز داشته‌ایم.
قدیمی با بیان اینکه روستا قلب تپنده جامعه است و سلامتی روستا سلامت در کسب و کار و اجتماع را نوید می‌دهد، اضافه کرد: روستاهای اسلام آباد، حیدرکلا، نواحی محله علیا، بزرگ بیشه محله، بنه‌کنار، حسین‌آباد و کاردگرمحله دارای زمین‌های ورزشی مجزا هستند.
وی خاطرنشان کرد: در روستاهای تابع بخش‌های مرکزی و دهفری شهرستان فریدونکنار سالن ورزشی شهدای ازباران، روستای سوته و در حال ساخت روستای مهلبان نیز وجود دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به وجود مجموعه‌های ورزشی خصوصی در شهرستان فریدونکنار اذعان داشت: خصوصی سازی در ورزش موجب توسعه و افزایش توان می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول