اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر ساری مطرح کرد:

حامی ورزش شهر ساری هستیم/ ساماندهی اراضی بلاتکلیف شهر ساری

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت: شورای شهر آمادگی حمایت از ورزش شهر ساری را دارد، ولی تعامل متولی ورزش در مرکز مازندران ضعیف است.

حامی ورزش شهر ساری هستیم/ ساماندهی اراضی بلاتکلیف شهر ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید مهدی احمدی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه اراضی بلاتکلیف شهر ز سوی شهرداری ساماندهی شود، بیان داشت: برخی از اراضی که با وسعت زیادی در وسط شهر چهره نازیبایی را برای مرکز مازندران به وجود آورده باید از سوی شهرداری ساماندهی شود، زیرا محل تجمع حیوانات موذی و معتادان شده است.
وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقدام خوبی در بحث ایجاد بازارچه از سوی شهرداری می‌شد، ولی مدت‌ها از عملیات اجرایی بازاری در جنوب شهر ساری می‌گذرد که تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.
احمدی با تاکید براینکه اجرای بازارچه در جنوب شهر ساری می‌تواند در کاهش ترافیک موثر باشد، گفت: اگر این گونه بازارچه‌ها در همه نقاط شهر شکل گیرد شهروندان برای برطرف کردن نیازها به مرکز شهر مراجعه نمی‌کنند.
این مسئول به پیاده‌روسازی‌هایی که بعد از تعریض معابر از سوی شهرداری انجام شده، تاکید کرد و یادآور شد: مشاهده می‌شود در برخی از خیابان‌های شهر به دلیل پیاده‌رو سازی و یا نمایی از سوی کسبه شهر درختان قطع می‌شوند و ضرورت دارد برای داشتن شهری زیبا و با فضایی سبز اقدام به کاشت مجدد نهال شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: برای تسهیل در تردد خودروها و جلوگیری از ترافیک‌های بی مورد نصب چراغ راهنما ضروری است که با نظر کارشناسان اجرا شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری درباره توجه به نیازهای ورزشی جوانان شهر ابراز داشت: اخیراً ما از اداره ورزش و جوانان شهر خواستیم هیئت‌های فعال ورزشی را به ما معرفی کنند تا از آنها قدردانی شود ولی این امر را اجابت نکردند.
احمدی در پایان اذعان داشت: شورای شهر ساری آمادگی همکاری برای پاسخگویی به نیازهای ورزشی جوانان شهر را دارد اما دستگاه متولی باید حرکتی از خود نشان دهد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول