اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

44 درصد اعتبارات بشرویه آزاد شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بشرویه گفت: اعتبارات اختصاص یافته به صورت میانگین به میزان 44 درصد آزاد شده است.

44 درصد اعتبارات بشرویه آزاد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا پورسلطانی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای آموزش و پرورش بشرویه اظهار داشت: لازم است در این راستا مسئولان ادارات و نهادهای دولتی برای باقی‌مانده اعتبارات دستگاه‌های خود پیگیری مستمری داشته باشند.
وی پایداری و تحکیم بنیان خانواده در ایران اسلامی را یکی از نشانه‌های تمدن بزرگ اسلامی دانست و از خانواده‌های ایرانی به عنوان بهترین نمونه‌ها و الگوی ارزشمند خانواده‌های دنیا یاد کرد.
فرماندار بشرویه از متولیان امور خانواده‌ها خواست تا در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ و جایگاه ارزشی خانواده اسلامی تلاش بیشتری کنند و با آگاهی کامل از عواقب سوء استفاده فرزندانشان به مواد مخدر سنتی و صنعتی با این پدیده زشت اجتماعی مبارزه جدی کنند.
پورسلطانی همچنین طرح اعزام دانش‌آموزان و داوطلبان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و همچنین حضور گروه‌های جهادی دانش‌آموزی و دانشجویی در طرح‌های هجرت روستایی را از اقدامات بسیار ارزشمندی دانست که تاثیر بسیار عمیقی در باورها و اعتقادات دینی و مذهبی جوانان دارد.
امام جمعه موقت بشرویه نیز گفت: مقدس‌ترین نهاد در جامعه اسلامی نهاد خانواده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی حدادیان با اشاره به فرا رسیدن روز خانواده و مباهله افزود: در مکتب حیات‌بخش اسلام تشکیل خانواده یکی از ارکان اساسی و مهمی است که خداوند به آن توصیه کرده و هر چه اعضای یک خانواده نسبت به جایگاه این نهاد مقدس آگاهی و بصیرت داشته باشند سلامت و پایداری جامعه هم بیشتر است.
وی همچنین به نقش آموزش و پرورش در بصیرت‌افزایی خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش بهترین و مناسبت‌ترین بستری است که می‌تواند با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای اولیای دانش‌آموزان در سلامت خانواده موثر باشد.
امام جمعه موقت شهرستان بشرویه همچنین به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و از مسئولان و متولیان این طرح هم خواست تا نسبت به اعزام کلیه دانش‌آموزان داوطلب به مناطق عملیاتی اقدام کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول