اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت کشور خبر داد:

افزایش اعتبارات اختصاصی ملی به استان‌ها

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت کشور گفت: توجه دولت به ایجاد اشتغال به حدی است که از این پس میزان اختصاص اعتبارات ملی به استان‌ها متاثر از عملکرد دستگاه‌ها در امر اشتغال خواهد بود.

افزایش اعتبارات اختصاصی ملی به استان‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید یحیی محمودزاده ظهر امروز در حاشیه جشنواره شهید رجایی با بیان اینکه سازمان‌ها نیاز به فرهنگ‌سازی سازمانی دارند اظهار داشت: اگر سازمانی فاقد فرهنگ سازمانی باشد نمی‌توان از آن انتظار داشت که به اهداف خود دست یابد.
وی همچنین یادآور شد: فرهنگ عدالت‌محوری و عدالت‌گستری نیز باید در فرهنگ سازمانی جای خود را باز کند چرا که معتقدیم این دو امر مهم در واقع به موضوعات هدف و سمت و سو می‌دهد.
به گفته معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر کشور فرهنگ عدالت‌گستری می‌تواند سبب تقویت فرهنگ خدمت‌رسانی نیز در کشور باشد چرا که محتوای کار خدمت‌رسانی در الگوی مدیریتی اسلامی، الهی است.
وی با بیان اینکه نمی‌توان با پیروی از الگوهای مدیریتی غربی کشور را به توسعه رساند اظهار داشت: اگر تاکنون کشور به این مرحله از پیشرفت و اقتدار رسیده است به دلیل ترویج و پیروی از الگوهای اسلامی است.
به گفته این مقام مسئول دیدگاه دولت در دور چهارم سفرهای استانی بر این است که دستگاه‌ها در راستای افزایش اشتغال تلاش‌های خود را افزون‌تر کنند.
به گفته محمودزاده، حتی افزایش اعتبارات اختصاصی ملی به استان‌ها از این پس بر اساس میزان و حجم اشتغال ایجاد در هر استان دیده و تامین می‌شود.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نظام مدیریت عملکرد،‌ ارزیابی در این نظام را به عنوان یک هدف اصلی عنوان و گفت: نباید گذاشت رشته‌های امید و امیدواری در بین جوانان و نوجوانان خدشه دار شود.
انتهای پیام/‌ش 20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول