اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای انجام ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه صورت گرفت؛

تخصیص 55 درصدی اعتبارات بخش مسکن در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری زنجان گفت: در راستای اجرای ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه، 55 درصد از اعتبارات در بخش مسکن روستایی و شهری هزینه شده است.

تخصیص 55 درصدی اعتبارات بخش مسکن در زنجان
حمید نباتچیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اعتبارهایی که از این محل اختصاص پیدا می‌کند بر اساس مفاد قانون برنامه پنجم و بر اساس شاخص‌هایی است که معاونت برنامه‌ریزی‌ و معاونت استان‌ها تعیین می‌کند.
وی ادامه داد: بودجه‌های ابلاغ شده در قالب پروژه با همکاری دستگاه‌های مربوط و معاون عمرانی تنظیم شده است.
معاون مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری زنجان با بیان اینکه 45 درصد از اعتبارات در بخش حمل و نقل هزینه شده است، افزود: همچنین 55 درصد از اعتبارات نیز در بخش مسکن و عمران شهری و روستایی هزینه شده است.
نباتچیان در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل راه و ترابری یک میلیارد و 247 میلیون تومان اعتبار دریافت کرده، اضافه کرد: این میزان اعتبار در راستای انجام 10 پروژه مختلف ابلاغ شده است.
وی گفت: بهسازی و نگهداری راه‌ها و تکمیل پل نیک‌پی از جمله پروژه‌هایی است که توسط اداره راه و ترابری استان زنجان اجرا شده است.
معاون مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری زنجان همچنین یادآور شد: میزان اعتبار شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان نیز 595 میلیون و 200 هزار تومان بوده که این مبلغ برای انجام شش پروژه اختصاص یافته است.
وی همچنین از زیر سازی و آسفالت راه‌های روستایی توسط اداره کل راه و ترابری استان زنجان خبر داد و گفت: میزان اعتبار اختصاص یافته در این زمینه 771 میلیون تومان بوده است.
نباتچیان اذعان داشت: اعتبارات ابلاغ شده به ادارات مختلف مربوط به 75 درصد اعتبار ابلاغی بوده و هنوز 25 درصد بقیه بودجه ابلاغ نشده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغ اعتبار در زمینه پروژه‌های پیشنهادی در بخش حوادث یادآور شد: در این راستا از اعتبار کل اختصاص یافته در کشور 12.2 درصد سهم استان است.
معاون مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری زنجان تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته میزان اعتبار ابلاغ شده در این بخش در 20 دستگاه اجرایی و با انجام 107 پروژه صورت گرفته است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول