اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار کرمان:

اعتبارات تملکی بر اساس پیشرفت طرح‌ها اختصاص می‌یابد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: اختصاص اعتبارات تملکی سه ماه پایانی سال جاری هر دستگاه بستگی به پیشرفت فیزیکی طرح‌ها دارد.

اعتبارات تملکی بر اساس پیشرفت طرح‌ها اختصاص می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار داشت: سرشماری صورت گرفته در سال جاری با بحث یارانه‌ها یکسان است و نشان می‌دهد که همه در استان کرمان یارانه‌ها را دریافت می‌کنند.
وی بیان کرد: تعداد خانوارهای غایب نیز به دلیل جابه‌جایی و مباحث مطرحی در تقسیمات کشوری است و در مجموع همکاری خوبی در زمینه سرشماری صورت گرفت.
نجار در مورد هزینه‌ها و اعتبارات سایر دستگاه‌های استان عنوان کرد: به دلیل کسری سه درصد در این زمینه باید صرفه‌جویی‌ را رعایت و امکانات و منابع موجود را در دستگاه مدیریت کرد.
وی با بیان اینکه در مورد اختصاص اعتبارات تملکی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها لحاظ می‌شود، تصریح کرد: در این زمینه نمی‌توان به صورت یکسان میان ادارات و دستگاه‌ها عمل کرد، لذا به میزان پیشرفت فیزیکی در طرح‌ها اعتبارات اختصاص می‌یابد.
نجار بیان داشت: قطعا بحث اختصاص اعتبارات سه ماه پایانی سال جاری با این مورد صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به ماده 10 مرتبط با اعتبارات خشکسالی خاطرنشان کرد: در این زمینه اختیارات را به شهرستان‌ها دادیم تا دستگاه‌ها با همکاری هر چه بیشتر با فرمانداران نسبت به اجرای طرح‌های اولویت‌دار اقدام کنند.
استاندار کرمان گفت: اولویت اجرای طرح‌های مختلف استان کرمان در دو سال اخیر با مصوبات سفرهای استانی و بیشترین اجرای مصوبات نیز در دو سال اخیر انجام شده است.
وی شکایت و گلایه‌مندی دستگاه‌ها از یکدیگر را غیر قابل پذیرش دانست و اظهار داشت: معنای اصلی مدیریت، تدبیر است.
نجار بیان کرد: با توجه به حادثه‌خیز و زلزله‌خیز بودن استان کرمان، عدم ارائه امکانات از سوی ادارات آب، برق، گاز و تلفن به واحدهای امدادی در هیچ شرایطی جایز نیست و باید با هماهنگی استانداری باشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول