اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی خبر داد:

وصول بیش از 37 میلیارد تومان از اعتبارات زیارت به خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی از وصول 37 میلیارد و 600 میلیون تومان از اعتبارات زیارت به استان خبر داد.

وصول بیش از 37 میلیارد تومان از اعتبارات زیارت به خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی در حاشیه جلسه شورای راهبردی زیارت اظهار داشت: یکی از اقدامات ماندگار در حوزه زائر و زیارت تخصیص اعتبار 1.5 میلیارد تومانی جهت آغاز طرح مطالعاتی توسعه کمی و کیفی زیارت از سوی کارگروه ملی زیارت بود.
وی افزود: این طرح مطالعاتی در سه فاز اجرایی می‌شود که همزمان با وصول 37 میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه زیارت به استان مرحله اول که تدوین سند جامعه زائر و زیارت است به پایان رسید.
استاندار خراسان رضوی گفت: در هفته‌های آتی بقیه این بودجه مصوب وصول می‌شود و طرح‌های مطالعه شده بر اساس اولویت به اجرا در می‌آید.
صلاحی خاطرنشان کرد: برخی از پروژه‌ها‌ که دارای هزینه‌های خاص هستند همچون اجرای باند مورب فرودگاه  و یا سایر پروژه‌هایی که اجرای آنها بیش از مبلغ مصوب بودجه زیارت، اعتبار نیاز دارد نیز باید مطالعه و مورد درخواست از طریق بودجه‌های ملی قرار گیرد و از دستور کار خارج نشود.
وی تصریح کرد: همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در مناسبت های خاص مانند عید نوروز، روز عرفه، ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با آستان قدس در خارج از حریم حرم مطهر رضوی از جمله مواردی است که باید دنبال شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول