اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس تربیت‌بدنی بنیاد شهید استان اصفهان:

50 درصد اعتبارات ورزشی سال ۸۸ محقق نشد

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: اعتبارات سال گذشته برای فعالیت ورزشی اعتبارات خوبی بود اما همه آن محقق نشد.

50 درصد اعتبارات ورزشی سال ۸۸ محقق نشد
حمیدرضا ساکت امروز در حاشیه مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم جانبازان و معلولان استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: اعتبارات سال گذشته حدود 9 میلیارد ریال بوده که حدود 50 درصد آن محقق شده ‌است.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بخش عمده‌ای از عدم تخصیص 50 درصدی اعتبارات سال گذشته را با مشارکت جانبازان و خانواده آنان برطرف و کمبود اعتبارات خللی در فعالیت ایجاد نکرد.
رئیس تربیت‌بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: هرچند تحقق نیافتن تمام اعتبارات سال گذشته در ارائه خدمات ورزشی در سطح قهرمانی تاثیرگذار شد اما با تلاش ورزشکاران جانبازان این نقص برطرف شد. 
وی اعتبارات سال جاری تربیت‌بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان را نیز حدود 5 میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: امیدواریم این میزان اعتبار تا پایان سال برای ارائه خدمات بهتر ورزشی مطلوب به جانبازان ورزشکار تخصیص داده شود.
ساکت در ادامه با اشاره به رقابت‌های ورزشی جانبازان استان اصفهان در شش ماه دوم سال جاری عنوان کرد: مسابقات بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، مسابقات بوچیا و تنیس روی میز جانبازان گردنی و همچنین مسابقات تیراندازی و دارت جانبازان مونث، دوومیدانی و تنیس روی میز جانبازان اعصاب و روان، تیراندازی و دارت جانبازان شیمیایی، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر جانبازان قطع عضو استانی تا پایان سال برگزار می‌شود.
به گفته وی مسابقات جانبازان قطع نخاعی و گردنی در رشته تنیس روی میز و بوچیا و رشته بسکتبال با ویلچر جانبازان نخاعی و مسابقات گلبال نابینایان به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.
ساکت در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با ورزش جانبازان گفت: تربیت‌بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان علاوه بر فعالیت‌های ورزش همگانی در زمینه ورزش قهرمانی پیشنهاد میزبانی مسابقات ویژه جانبازان قطع نخاعی گردنی را ارائه داده ‌است.
رئیس تربیت‌بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از خدمات‌دهی ورزشی 46 هزار نفر ساعت به جانبازان و معلولان استان اصفهان در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم با مشارکت جانبازان و خانواده‌های آنان این میزان آمار در سال جاری افزایش داشته باشد.    
وی با اشاره به فعالیت 4 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در سطح استان اصفهان در بخش ورزش قهرمانی و حرفه‌ای یادآور شد: عمده فعالیت‌های ورزش‌های همگانی برای جانبازان و خانواده‌های آنان در بخش‌های کوه‌گشت، کوهپیمایی، پیاده‌روی و برنامه‌های منظم ورزش صبحگاهی بوده ‌است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول