اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر خبر داد:

برپایی نمایشگاه عکس بسیج در پتروشیمی ماهشهر

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، از برپایی نمایشگاه عکس و ایستگاه صلواتی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس بسیج در پتروشیمی ماهشهر
حجت‌الاسلام علی موحدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر به‌مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: در فرهنگ دینى و اسلامى «بسیج» واژه مقدس و از اهمیت فراوانى برخوردار است.
وی افزود: در واقع تمام کسانى که به خداوند عشق می‌ورزند و در راه او براى اعتلاى کلمه اسلام و عزت مسلمانان با دشمنان خداوند مقابله نظامى، سیاسى، فرهنگى و... مى‌کنند، عضو بسیج بوده و بسیجى هستند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر با اشاره به آیه‌ای از کتاب خدا تصریح کرد: «به زودى خدا گروهى دیگر را مى‌آورد که آنان را دوست مى‌دارد و آنان نیز او را دوست دارند، اینان با مؤمنان، فروتن، و بر کافران سرفرازند، در راه خدا جهاد مى‌کنند و از سرزنش هیچ ملامت‌گرى نمى‌ترسند، این فضل خداست، آن را به هر کس که بخواهد مى‌دهد و خدا گشایشگر داناست».
وی اضافه کرد: بنابراین دوستان خدا، مخلصان، صالحان، صابران، پرهیزگاران، مجاهدان بسیجیان هستند.
موحدی‌نیا با بیان اینکه فرهنگ بسیجى داشتن به این معناست که کارهاى انسان رنگ خدایى داشته و در تمام حالات با خدا و متواضع و فروتن باشد، گفت: در چنین فرهنگى، انسان اهل عبادت، ایمان، تقوا، ایثار، شهادت، زهد، ابتکار، تلاش و جهاد در راه خدا، انفاق و... مى‌شود و وجود چنین فرهنگى در جامعه اسلامى مى‌تواند بسیارى از مشکلات و ناهنجارى‌ها را حل یا کاهش دهد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج خاطرنشان کرد: برپایی مسابقات فرهنگی، ورزشی، اردوهای زیارتی، اردوی راهیان‌نور به مناطق عملیاتی هویزه و دهلاویه، برگزاری مسابقات کتابخوانی و سؤالات پیامکی، برگزاری مسابقات ورزشی برای خواهران و برادران بسیجی و همچنین برنامه‌هایی نیز به‌منظور برپایی نمایشگاه عکس و ایستگاه صلواتی در این هفته در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از جمله برنامه‌های ارزشمند و مهم در این هفته است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر با بیان اینکه با تکیه بر فرهنگ بسیجى، مى‌توان به قله‌هاى رفیع علم و دانش، اخلاق و فضایل رسید و پله‌هاى کمال را پیمود افزود: قرآن کریم دستور مى‌دهد که مسلمانان در برابر دشمن بسیج شوند و از آمادگی‌هاى مختلف از نظر فنون و آموزش‌هاى نظامى، تلاش در عرصه فرهنگ و گسترش ارزش‌هاى اخلاقى و انسانى، تقویت دین خدا و اجراى احکام آن، پیروى از ولایت اهل بیت و ولایت فقیه در زمان غیبت امام معصوم(ع) برخوردار شوند.
وی در پایان با اشاره به اینکه باید این هفته را گرامیداشت گفت: امیدواریم با پیروی از سیره ائمه و اقتدا به فرامین امام راحل از پیروان واقعی او و از مخلصان و جان برکفان بسیجی باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول