اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) خبر داد:

اجرای ۲۰۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از دو هزار برنامه در سطح این استان اجرا می‌شود که همایش تلاش‌گران علمی، همایش 50 هزار نفری بسیجیان، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از اهم برنامه‌های این هفته است.

اجرای ۲۰۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری یکشنبه شب در نشستی به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج با ایثار و جهاد در راه خدا در همه عرصه‌ها به الگویی برای همه مردم آزادیخواه دنیا تبدیل شده است.
وی افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس اوج ایثار خود را به منصه ظهور رساندند و اگر این ایثارگری‌های آنان در آن برهه از زمان نبود، پاسخگویی به حمله ناجوانمردانه دشمن از دست سپاه و ارتش به تنهایی بر نمی‌آمد.
جمیری ادامه داد: بسیج امروز هم در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، سازندگی و عمرانی بسیار خوب درخشیده و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی یادآور شد: شعار محوری هفته بسیج امسال، "بسیج، ولایت و بیداری اسلامی" است که با توجه به حرکت‌های جهانی و نقش بسیجیان ایران اسلامی و سکان‌داری مقام عظمای ولایت به عنوان سکان‌دار کشتی نجات بشریت انتخاب شده است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر خاطر نشان کرد: بسیج با آن روحیه خود باوری که داشت ثابت کرد می‌توان حتی با دست خالی در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی و مقاومت کرد و آنان را به زانو درآورد.
وی عنوان کرد: در طول هفته بسیج بیش از دو هزار برنامه در سطح استان خواهیم داشت که همایش تلاشگران علمی، همایش 50 هزار نفری بسیجیان، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از اهم برنامه‌های این هفته است. 
جمیری اضافه کرد: سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در رزمایش 50 هزار نفری بسیجیان در بوشهر حضور می‌یابد.
رزمایش 50 هزار نفری بسیجیان در پنج استان بوشهر، تهران، آذربایجان غربی، کرمان و خراسان جنوبی در طول هفته بسیج اجرا می‌شود که در شهر بوشهر این رزمایش صبح ششمین روز از هفته بسیج در ساحل خلیج فارس با سخنرانی سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول