اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب:

آنچه امروز داریم ثمره مجاهدت بسیجیان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: آنچه امروز در اختیار داریم ثمره مجاهدت بسیجیان است.

آنچه امروز داریم ثمره مجاهدت بسیجیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید مهدی ثمره هاشمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی که در سالن آمفی‌تئاتر شرکت توزیع برق این استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی در اوج خود قرار دارد.
وی با بیان اینکه دشمنان با هرگونه روش‌های پست و خبیثی که می‌توانند به نظام جمهوری اسلامی فشار می‌آورند، تصریح کرد: بحث تحریم‌ها که سال‌ها است به کشور تحمیل شده امروز به اوج خود رسیده است.
این مسئول افزود: همه اینها به دلیل این است که دشمن نمی‌تواند موفقیت‌های ایران را تحمل کنند و نمی‌توانند قبول کنند که نظام اسلامی در گوشه‌ای از دنیا شکل گیرد و الگویی برای جهانیان ایجاد شود.
ثمره هاشمی خاطرنشان کرد: امروز مردم دنیا از خواب بیدار شده و متوجه می‌شوند حاکمان آنها چه ظلمی برای آنها کرده‌‌اند که از آن جمله می‌توان به جنبش وال‌استریت اشاره کرد که تمام مردم آمریکا با فدا شدن 99 درصد به یک درصد در این کشور اعلام نارضایتی کرده‌‌اند و این ظلم و ستم را نمی‌پذیرند.
وی گفت: امید است انقلاب‌هایی که شکل می‌گیرد بنیاد مستحکمی پیدا کند و زمینه برای برچیده شدن زیاده خواهی استکبار فراهم شود.
این مسئول در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، اظهار داشت: امام حسین معلمی است که تا پایان تاریخ به تمام بشریت درس عزت و آزادگی آموخت و لازم است تا آزادگی و عزت سرلوحه زندگی تمام بشریت قرار گیرد.
ثمره ‌هاشمی با بیان اینکه تمام اتفاقاتی که در قالب بیداری اسلامی به وقوع می‌پیوندد ریشه در عمق واقعه کربلا دارد، تصریح کرد: درس آزادگی را از امام حسین (ع) آموخته‌ایم و باید این راه را تداوم بخشیم و به دیگران نیز یادآور شویم.
وی ادامه داد: در آغاز هفته بسیج قرار داریم که هفته مبارک و شریفی است و نباید چنین روزهای مبارکی را فراموش کنیم چون بسیجیان بودند که در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه با درس آموختن از مکتب حسین جلو تمام قدرت‌های شیطانی ایستادگی کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب رشادت و شهامت دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: بسیجیان با اخلاص تمام، همه هستی خود را فدا کردند تا ما در راحتی و آسایش زندگی کنیم و آنچه امروز در اختیار داریم ثمره خون بسیجیان بی ادعایی است که خالصانه جان خود را فدای دفاع از دین و انقلاب اسلامی کردند.
ثمره هاشمی گفت: در این میان مهم این است که ما تفکر بسیجی را ارتقا داده و در جامعه این مسیر را ادامه دهیم و فکر و اندیشه خود را برای خدمت به مردم به میدان عمل آوریم.
وی با بیان اینکه در بحث دست یافتن به فن‌آوری هسته‌ای موفقیت‌هایی کسب کرده‌ایم، گفت: پشت این موفقیت‌ها تفکر و اندیشه بسیجی نقش دارد چرا که با تفکر عادی نمی‌شود چنین کارهای بزرگی را انجام داد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول