اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زرند:

بخشی از دستاوردهای دفاع مقدس محصول بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه زرند گفت: نقش محوری بسیج در دوران دفاع مقدس بر همگان روشن بوده و بخش عظیمی از دستاوردهای دفاع مقدس محصول بسیج است.

بخشی از دستاوردهای دفاع مقدس محصول بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه زرند، منوچهر شمس‌الدینی در گردهمایی روشنگری و بصیرت با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج امروز مظهر قدرت، عدالت، تقوا و علم است.
وی با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی و خنثی شدن طرح‌های راهبردی غرب و شرق در زمینه منافع و اموال ایران و به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی در ایران به عنوان انقلاب اول افزود: انقلاب دوم همان صادر کردن آن به کل دنیاست.
فرمانده سپاه ناحیه زرند تصریح کرد: در 13 آبان توسط دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا که اسناد بیش از 30 کشور در آن موجود بود، تسخیر شد و عملا‍ً غرب در ایران منافع خود را از دست داد.
شمس‌الدینی به پنجم آذر سالروز فرمان تاریخی امام در زمینه تشکیل بسیج مستضعفین اشاره کرد و بیان داشت: نقش محوری بسیج در دوران دفاع مقدس بر همگان واضح و روشن است تا جایی که دشمن و غربی‌ها متوجه شکست خود در جنگ شدند و بخش عظیمی از دستاوردهای جنگ محصول بسیج است.
وی تصریح کرد: بعد از جنگ بازسازی شهرهای بستان و سوسنگرد توسط بسیج لشکر 41 ثارالله انجام گرفت و بسیج در سازندگی کشور در زلزله و فلج اطفال نقش مؤثری را داشته است.
شمس‌الدینی گفت: در چند سال اخیر دشمن با رویکرد جدید که همان جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است سعی در تغییر ذائقه مردم دارد و عملکرد بسیج در این مسئله بسیار روشن است.
وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزاری بیش از 30 انتخاب آزاد در کشور است که در جریان انتخابات 88 دشمن می‌خواست این موضوع را خدشه‌دار کرده و زیر سؤال ببرد، اما تعهد، ایمان، زهد و ولایتمداری بسیج را نسنجیده بودند.
فرمانده سپاه ناحیه زرند خاطرنشان کرد: امروز در عصر بیداری و ماهواره و اینترنت و دنیای مجازی و علم و آگاهی باید بسیج و بسیجی صاحب‌نظر، بصیر و دارای بینش باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول