اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

یک چهارم مردم کردستان عضو بسیج هستند/ 1400 برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به استقبال وصف‌ناپذیر مردم کردستان از بسیج گفت: این استقبال به معنای رد خواسته‌های ضدانقلاب و مزدوران دشمن از سوی مردم این استان مرزی است.

یک چهارم مردم کردستان عضو بسیج هستند/ 1400 برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی شامگاه یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران به منظور اعلام برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در کردستان اظهار داشت: جذب بسیج در کردستان نسبت به سایر استان‌های دیگر از رشد قابل توجهی برخوردار است تا جایی که تنها امسال تاکنون حدود یک هزار نفر در قالب بسیج تمام وقت و ویژه جذب شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: نغمه‌های نامیمونی با هدف برهم زدن امنیت کردستان وجود دارد که خوشبختانه مردم دست رد به سینه مزدوران دشمنان زده و با حضور در رده‌های مختلف بسیج از میهن و تمامیت ارضی خویش دفاع می‌کنند.
رجبی از بسیج به عنوان معجزه قرن اخیر نام برد و گفت: ایثار، فداکاری، شهادت، خدمت صادقانه، حضور در صحنه‌های مورد نیاز نظام، ایجاد و برقراری امنیت و سازندگی کشور از این تشکل قوی مردمی به یادگار مانده است.
وی عنوان کرد: محیط داخل و خارج کشور تحت تاثیر بسیج سیر می‌کند و روند آن، روندی تاثیرگذار و مثبت و بیانگر درس و عبرت در دنیاست.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به موج بیداری اسلامی قوی در کشورهای اسلامی اشاره و تصریح کرد: این قیام‌های مردمی که از انقلاب ایران الگو می‌گیرند، دیوارهای قوی پوشالی نظام‌های سلطه را درنوردیده است.
 
فرصت‌های ایجاد شده در منطقه برای دشمنان تهدید است
رجبی ادامه داد: بسیاری از فرصت‌های ایجاد شده در منطقه به نفع انقلاب اسلامی و روند صدور آن در جهان است که دشمنان از آنها به عنوان تهدید برای خویش یاد می‌کنند.
وی از موج بیداری اسلامی به عنوان فرصت دیگری برای روند انقلاب اسلامی در جهان نام برد و افزود: این حرکت‌ها اگر چه همزاد با انقلاب اسلامی است، اما تاکنون اجازه ظهور و بروز نداشتند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان فرافکنی را یکی از ترفندهای دشمنان برای دور کردن اذهان از خود عنوان کرد و بیان داشت: آنان دست به اقداماتی می‌زنند که نخ‌نما و پوسیده است و مردم منطقه به آن توجهی نمی‌کنند.
رجبی اضافه کرد: عدم اقبال آنان در صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران ناشی از شرایط بین‌المللی ایران و روند اثرگذاری انقلاب اسلامی است.
 
1400 برنامه در هفته بسیج در کردستان اجرا می‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به برنامه‌های اجرایی هفته بسیج در این استان اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و 400 برنامه در قالب رده‌های مختلف بسیج در این استان اجرا می‌شود.
رجبی سرکشی از یک‌هزار و 881 خانواده شاهد و ایثارگر، همایش مداحان و مولودی خوانان استان، هم‌اندیشی اخلاق در ورزش در سطح استان، همایش جهادگران علم و فناوری، تجلیل از دانشجویان و جهادگران، غبارروبی مزار شهدا، شرکت منسجم در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان در قبل از خطبه‌های نماز جمعه را از برنامه‌های هفته بسیج در کردستان نام برد.
به گفته وی، نمایش اقتدار بسیجیان با حضور 100 هزار نفر از اعضای گردان‌های عاشورا و الزهرا، دیدار با ائمه جمعه و جماعات استان، برپایی نمایشگاه پوستر و عکس در تمامی رده‌های بسیج، برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات قرآنی، افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف، برگزاری نشست‌های سیاسی، فرهنگی و بصیرتی و افتتاح طرح‌های خوشه‌های کارآفرینی از دیگر برنامه‌های این هفته در استان است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستاها، همایش پیاده‌روی خانواده، برگزاری جشنواره آواهای مادری، دیدار با مسن‌ترین بسیجی استان، برگزاری همایش جهادگران، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر و طرح تذکر لسانی، تجلیل از قضات بسیجی، تکریم بازنشستگان و پیشمرگان کرد مسلمان، نشست تخصصی جلوه‌های فرهنگی در سرزمین مجاهدت‌های خاموش و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان برشمرد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول