اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای فرون‌آباد همزمان با هفته بسیج

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد از برگزاری یادواره شهدای فرون‌آباد همزمان با هفته بسیج خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای فرون‌آباد همزمان با هفته بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند‌علیان عصر امروز نشست هماهنگی برپایی یادواره شهدا دوران دفاع مقدس فرون‌آباد گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج روز سه‌شنبه اول آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
شهردار فرون‌‌آباد افزود: شهدای دوران دفاع مقدس برای پاسداری از ایران و انقلاب از تمام هستی خود گذشتند.
وی ادامه داد: شهدا با الهام گرفتن از قیام عاشورا و به رهبری امام خمینی (ره) در مقابل ظلم و ستم ایستادند و جهان را مبهوت ایثار و از جان‌گذشتگی خود کردند. 
علیان در ادامه تاکید کرد: حیات انسانی به طور مطلق و حیات شهیدان راه حق، به حکم دلایل فلسفی و تصریح قرآن پس از مرگ امتداد و گسترش دارد و مرگ معبر و گذرگاهی بیش نیست که انسان را از سرایی به‌ سرایی، از خانه‌ای به خانه‌ی دیگر منتقل می‌سازد تو گویی مرگ دروازه ابدیت است و پاسدار این دروازه «قابض الارواح» عزرائیل است.
شهردار فرون‌آباد عنوان کرد: اگر مرگ دروازه ابدیت است، و مرگ تن، به معنی مرگ روان نیست، شهید در این میان از ویژگی خاصی برخوردار است.
وی در ادامه بیان داشت: شهید دارای حیات اجتماعی است. او در قلوب و اذهان، جایگاه بس پرارزشی دارد. اگر او سطور تاریخ امتی را با خون پاک خود نوشته است، تاریخ بشریت نیز یادآورنده‌ اوست و راه وی را گرامی می‌دارد، تا آنجا که مهر و مودت، نام و نشان، جوشش و خروش، ایثار و فداکاری او در سینه‌ها و قلوب موج می‌زند و نام او به عنوان انسان ابدی بر تارک اعصار نوشته می‌شود.
علیان گفت: شهید دارای حیات معنوی و حقیقی است و خصوصیات حقیقی او را قرآن ضمن سه آیه بیان کرده است.
شهردار فرون‌آباد در پایان تصریح کرد: اکنون روحیه ایثار و شهادت فرزندان ایران اسلامی الگوی همه آزادیخواهان و نهضت‌های اسلامی قرار گرفته است و به واسطه این فرهنگ الهی، ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در جهان شناخته شده و هیچ دشمنی جرأت تجاوز به این سرزمین مقدس را ندارد. 
مراسم یادواره شهدای شهر فرون‌آباد روز سه‌شنبه اول آذر ماه سال جاری با حضور مسئولان شهرستانی و محلی و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد و سپاه شهرستان پاکدشت در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر فرون‌آباد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول