اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا خبر داد:

اجرای 230 برنامه محوری هفته بسیج در نکا

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: بیش از 230 برنامه محوری هفته بسیج در نکا برگزار می‌شود.

اجرای 230 برنامه محوری هفته بسیج در نکا
شعبانعلی حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: امنیت و اقتدار کشور ایران مرهون بسیج است و به همین دلیل باید برنامه‌های هفته بسیج با دقت برگزار شود.
وی بیان داشت: ویژه برنامه‌های هفته بسیج در رده‌های و حوزه‌های مختلف شهری و روستایی در سال جاری از تنوع و محتوای عمیقی برخوردار است و سعی کرده‌ایم بیشتر به بصیرت افزایی و ارتقای سطح آگاهی سیاسی بسیجیان بپردازیم.
حیدریان گفت: همه اعضای جامعه عضو بسیج هستند و محدودیتی برای شرکت در برنامه‌های اعلام شده هفته بسیج وجود ندارد.
این مسئول ادامه داد: مردم با سازماندهی که سپاه برای آنها ایجاد کرده همیشه حضوری آگاهانه در صحنه دارند و باید این حضور در مراحل مختلف به منصه ظهور و بروز برسد.
فرمانده سپاه ناحیه نکا خاطرنشان کرد: بسیجیان ما همواره در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشتند و اکنون با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن بسیجیان باید با انگیزه بیشتری برنامه‌های هفته بسیج را برگزار کنند.
وی خاطرنشان کرد: افزایش بصیرت بسیجیان اکنون از جمله برنامه‌های فرهنگی ماست که با قوت پیگیری می‌شود تا در این رابطه بسیجیان ما با مجهز شدن به بصیرت، از تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن در امان بمانند.
حیدریان اذعان داشت: برگزاری یادواره شهدا، همایش اخلاق و بصیرت، پیاده‌روی، رژه گردان‌ها، همایش مبلغان عفاف و حجاب، نشست‌های روشنگری، دیدار با خانواده‌های شهدا، افتتاح کانون بسیج اصناف، غبارروبی مزار شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، همایش محرم و بصیرت و رزمایش از جمله برنامه‌های محوری ما در طول این هفته است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول