اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت:

بسیج شاخصی در برابر تهدیدات دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت گفت: بسیج به عنوان راهبرد امام یک خط جامع و مانع از تفکرات گوناگون در دفاع از انقلاب به عنوان یک شاخص در مقابله با تهدیدات ایستادگی کرده است.

بسیج شاخصی در برابر تهدیدات دشمنان است
یدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: بسیج به عنوان راهبرد امام یک خط جامع و مانع از تفکرات گوناگون در دفاع از انقلاب و به عنوان یک شاخص در مقابله با تهدیدات ایستادگی کرده است.
حسینی افزود: امروز بسیج به عنوان برگ برنده نظام و شمشیر غلاف شده انقلاب در زمان صلح و شمشیر برنده نظام و انقلاب در میدان جنگ باید در میدان باشد.
وی اضافه کرد: در فضایی که نیازمند انسجام ملی و نقش‌آفرینی گروه‌ها و اقشار مردم در صحنه دفاع از انقلاب است بسیج باید میدان‌داری و رخ‌نمایی کند تا نقشه شوم دشمنان همچنان در نطفه خاموش بماند.
فرماندار مرودشت ادامه داد: عامل اصلی ساماندهی و همگرایی مردم و افزایش قدرت ملی و ایجاد ترس در دشمن همین قدرت مردمی بسیج بوده که برای دشمنان خطرآفرین است و باید بیش از گذشته نام و تشکیلات بسیج قوی‌تر شود که این مهم از مبانی و عناصر وجودی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
نمایند عالی دولت در شهرستان مرودشت همچنین بیان داشت: در هفته بسیج سال جاری باید فضای حضور حماسی بسیج پر رنگ‌تر شود تا آمادگی ملی کشورمان را به دنیا نشان دهیم و دنیا بداند که سطح آمادگی ما در چه جایگاهی قرار دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هفته بسیج یادآور حماسه مقاومت و پیروزی فرزندان بسیجی ملت ایران است و ما ‏در این هفته‌، بر تمام ارواح پاک شهیدان دلاور سلام و درود می‌فرستیم و با مقام معظم رهبری پیمان می‌بندیم تا آخرین قطره خونمان در پاسداری از اسلام و وطن تلاش کنیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول