اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بانوان آذربایجان غربی آمادگی خود را در تجمع بسیجیان ثابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بانوان بسیجی آذربایجان غربی در تجمع 60 هزار نفری آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان به اثبات می‌رسانند.

بانوان آذربایجان غربی آمادگی خود را در تجمع بسیجیان ثابت می‌کنند
ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه امروز تجمع عظیمی در ارومیه برای نمایش قدرت و بازدارندگی استکبار برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این گردهمایی باشکوه بانوان ولایت‌مدار و انقلابی این مرز و بوم برای نشان دادن توان و آمادگی خود به دشمنان، به طور داوطلبانه شرکت می‌کنند و شعارهای ضداستکباری سر می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه در ماه جاری سران کشورهای غربی با مطرح کردن تهدیدهایی علیه ایران بیش از بیش بر خوار و زبون بودن خود اعتراف کردند، گفت: برای بی اثر کردن این قبیل توطئه‌ها و ناکام ماندن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، زنان نیز به طور گسترده نقش آفرینی می‌کنند نمونه آن برپایی تجمع بزرگ با شرکت گردان‌های الزهرا است.
عدلی با تصریح به اینکه بانوان از ابتدای پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تاکنون در تهدیدهای نرم و سخت با ایمان و اعتقادی راسخ شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی بانوان مومن و متدین به انحای مختلف رزمندگان اسلام را پشتیبانی می‌کردند از طرف دیگر هر موقع دشمنان با مطرح کردن مسائلی مغرضانه به دنبال راه‌اندازی جنگ روانی در کشور بودند بانوان با ایمان و پشتکاری بیشتر از قبل در این عرصه‌ها حضور پیدا می‌کردند.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون علاوه بر کشورهای اسلامی در سراسر جهان نهضت‌های مختلفی برای مقابله با سران غربی در حال شکل‌گیری است، ادامه داد: سران استکبار جهانی با شتاب فزاینده‌ای به دوران افول خود در حال نزدیک شدن هستند به طوری که در همه نقاط دنیا زنان و مردان علیه آنها به پا خاسته‌اند پس اگر این زنان انقلابی روش، مرام و مکتب بانوان ولایت‌مدار ایران اسلامی را در فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و .. برای خود سرمشق قرار دهند پیروزی نهایی هر چه زودتر نصیب آنها می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: زنان بسیجی در این گردهمایی باشکوه به نمایندگی همه بانوان برای تجدید بیعت کردن با مقام معظم رهبری شرکت می‌کنند تا یک‌بار دیگر از طریق لبیک گفتن به فرمایشات عالمانه ایشان عشق و ارادت خود را به این مقام بزرگ ثابت کنند تا دشمنان، معاندان و مخالفان انقلاب به وجود پیوند عمیق و ناگسستنی بین ولی فقیه و بسیجیان اذعان کنند.
مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بانوان در این تجمع حضور حداکثری خواهند داشت، اظهار داشت: برپایی گردهمایی باشکوه بسیجیان در چهار نقطه از استان و در شهرهای ارومیه، خوی، مهاباد و تکاب برنامه‌ریزی شده است که بخشی از آن را جامعه بانوان بسیجی به خود اختصاص می‌دهد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول