اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دورود:

آتش فتنه 88 با بصیرت بسیج خاموش شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دورود گفت: آتش فتنه 88 با بصیرت و درایت بسیج خاموش شد.

آتش فتنه 88 با بصیرت بسیج خاموش شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حجت الاسلام حسین رجایی‌پور ظهر امروز در دیدار با مسئولان ادارات و فرماندهان سپاه پاسداران ناحیه دورود اظهار داشت: فعالیت بسیجیان با بصیرت در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده است.
وی افزود: بصیرت بسیجیان بود، که در سال 88 نقشه‌های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرد.
رجایی پور گفت: با خاموش شدن آتش فتنه سال 88 عقبه‌های جریان نفاق هم روز به روز در جامعه اسلامی ایران منزوی‌تر شده و می‌شوند.
امام جمعه دورود گفت: تهدید دشمنان بر علیه نظام هیچ اثری ندارد، زیرا بسیج در مقابل تمام تهدیدهای آنها ایستاده است.
رجایی‌پوربا تاکید بر توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف یادآورشد: دشمنان انقلاب و فریب خوردگان بدانند، که بسیج به‌عنوان یک نیروی منسجم و پرتوان برای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره آماده جا نفشانی است.
در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه دورود با گرامیداشت هفته بسیج گفت: نیروی مقاومت بسیج با قدرت و حساسیت پشت سر رهبر معظم انقلاب و مقتدای خویش آماده دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.
محمد ابراهیم بیاتی افزود: بسیج به‌عنوان میراث ارزشمند حضرت امام (ره) تا به امروز خدمات ارزشمندی به نظام اسلامی ارائه نموده است.
وی افزود: به منظور گرامیداشت هفته بسیج، 40 برنامه‌ مختلف و متعدد توسط بسیج و سپاه دورود در نظر گرفته شده است.
بیاتی گفت: هفته مقدس بسیج فرصت مناسبی برای گرامیداشت سی و دومین سالگرد تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره)، شهدا و امام شهدا است.
وی یادآور شد: برای هفته بسیج برنامه متعددی در شهرستان دورود در نظر گرفته شده که از جمله این برنامه‌ها دیدار با امام جمعه، برگزاری جلسه اخلاق، برگزاری نماز وحدت در نمازخانه شهرداری دورود، تجلیل از بسیجیان نمونه و پیشکسوتان سپاه و بسیج و ....است.
بیاتی تاکید کرد: بسیجیان با حفظ هوشیاری و داشتن بصیرت دسیسه‌های دشمنان را شناسایی و در مواقع لزوم با آن‌ها قاطعانه بخورد می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول