اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج مرکز وزارت بهداشت و درمان:

بسیجی آگاه مرزبان ارزش‌های ولایت‌فقیه است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج مرکز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: بسیجیان آگاه مرزبانان و حافظان ولایت فقیه هستند.

بسیجی آگاه مرزبان ارزش‌های ولایت‌فقیه است
صیاد یوسفی در حاشیه دوره آموزش‌های عقیدتی سیاسی تحت عنوان طرح تعالی و معرفت بسیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: آموزش از مأموریت‌ها و وظایف بسیج محسوب شده و بر اساس ابلاغی که از سلسه مراتب بالای بسیج ابلاغ می‌شود، توجه به بحث‌های عقیدتی و سیاسی باید به‌طور حتم در برنامه آموزشی بسیجیان وجود داشته باشد.
وی با اشاره به وجود مشکلات عقیدتی و سیاسی پیش‌روی جامعه افزود: بصیرت افزایی و آگاهی از جریانات سیاسی روز دنیا و ایران در قالب آموزش بسیجیان می‌تواند کمک شایانی در حفظ و ارتقاء جایگاه آنان در حمایت و حفاظت از انقلاب و ارزشهای آن باشد.
فرمانده بسیج مرکز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر جایگاه ویژه امر آموزش برای بسیجیان گفت: آموزش، جذب و سازماندهی از وظایف بسیج است که سازماندهی و دورهم جمع کردن بسیجیان در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی به انسجام و وحدت بیشتر میان بسیج منتهی می‌شود.
وی ضمن اشاره به نقش مثبت و سازنده بسیج در انقلاب و جمهوری اسلامی افزود: داشتن بسیجی از بسیجیان آگاه به جریانات سیاسی و دارای عقاید سازنده و برگرفته از اسلام و آرمان‌های انقلاب و امام راحل، نظام و ولایت را در راه حفاظت از این ارزش‌ها در برابر هرگونه تعرضی بیمه می‌کند.
یوسفی در رابطه با برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: برگزاری یک برنامه منسجم در قالب کلاس‌های آموزشی با بهره‌گیری از اساتید حوزه‌های مختلف سیاسی و عقیدتی در شهر‌های مذهبی برای دو گروه 350 نفری جهت افزایش بار زیارتی، اعتقادی و آموزشی از برنامه‌های امسال در هفته بسیج می‌باشد.
وی در همین رابطه افزود: این دوره‌‌ها به مدت یک هفته و به شکل دو دوره سه روزه برای تعداد 700نفر در شهر مقدس در حال برگزاری ست.
فرمانده بسیج مرکز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با اثرات برگزاری چنین دوره‌هایی اظهار داشت: برگزاری این دوره‌ها در شهرهای مذهبی ماننده مشهد، قم، شهرری و غیره به سبب علاقه‌مندی به خاندان اهل‌بیت سبب بار معنوی بالا و تأثیرات مثبت و بازخورد بسیار خوبی در بین بسیجیان است.
یوسفی برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی و طرح معرفت را به‌ویژه در شرایط کنونی کشور بسیار حائز اهمیت خواند و ضمن اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که انتخابات پیش‌رو نخستین انتخابات کشور پس از فتنه 88 است آموزش بسیجیان و آگاه‌سازی آنان به افزایش سطح آگاهی جامعه منجر شده و در نهایت می‌تواند حضور هم‌جانبه و پور شور در صحنه انتخابات را به‌وجود آورد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول