اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

تشکیل بسیج به فرمان امام(ره) یک نعمت الهی است

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: تشکیل بسیج به فرمان امام (ره) یک نعمت الهی بوده و حفظ این نعمت و توجه ویژه به آن نشانه شکرگزاری است.

تشکیل بسیج به فرمان امام(ره) یک نعمت الهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، مریم ورزاد با اشاره به نقش حساس بانوان در جامعه اظهار کرد: مسائل مربوط به بسیج جامعه زنان در ابعاد مختلف بررسی و بر آنها توجه شود.
وی همچنین با اشاره به جنگ نرم دشمنان افزود: امروز دشمن اعتقادات ملی و مذهبی ما به ویژه جوانان را نشانه گرفته و می‌خواهد ریشه را نابود کند و جوانان ما را به طرف اعتقادات و عقاید خود هدایت کند که در اینجا نقش بسیج جامعه زنان بسیار حساس است.
جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی سنگین و دقیق برای بانوان که سلامت جامعه در دستان آنان است این توطئه‌های دشمن خنثی شود.
ورزاد ادامه داد: اگر اعتقادات دینی ما رشد پیدا کند قطعاً جامعه سالم و پویایی خواهیم داشت.
وی با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین در سپاه و بسیج گفت: حلقه‌های صالحین، حلقه ارتباطی نسل امروز با نسلی که بانیان انقلاب هستند، برقرار می‌کند.
جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ادامه راه‌اندازی مرکز مشاوره را یکی از برنامه‌های پیشنهادی سازمان بسیج جامعه زنان در سال 91 عنوان کرد.
ورزاد تصریح کرد: آنچه که از شورای عالی بسیج جامعه زنان انتظار می‌رود مرور بر تأکیدات و منویات امام راحل و رهبری است و بهترین منابع در بسیج سخنان حضرت امام و رهبری است چرا که حضرت امام بنیانگذار بسیج و رهبری ادامه دهنده آن هستند.
حبیب لکزائی، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره بر تأکیدات رهبری در زمینه تجلیل از مقام شامخ شهدا‌ و خانواده‌های آنان گفت: در هفته بسیج باید بر این تأکید مقام رهبری توجه بیشتری شود و برنامه‌های یاد یاران، تجمع بانوان و بصیرت بانوان و عضویت در بسیج از مسائل مهمی است که باید در این هفته به آن پرداخته شود. 
فاطمه کیخا، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اینکه شورای عالی بسیج جامعه زنان سپاه سلمان دارای 40 عضو است، گفت: مأموریت شورای عالی بسیج جامعه زنان خدمت‌رسانی در سطح استان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، ترویج حجاب و عفاف است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول