اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امروز بسیج یک اندیشه نوین در جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز بسیج به عنوان یک الگوی موفق از محدوده مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و در هیئت یک اندیشه نوین در جهان مطرح شده است.

امروز بسیج یک اندیشه نوین در جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج این استان، با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل این نهاد مقدس اظهار داشت: هفته بسیج بهترین فرصت معرفی شهدا به عنوان الگو برای جوانان است.
وی مردم به‌ویژه جوانان را تشنه آشنایی با شهدا و فرهنگ ایثار عنوان و ادامه داد: خداوند امروز نعمت‌های بزرگی به ملت ایران عطا کرده که هرکدام می‌توانند پشتوانه قوی فرهنگی معنوی و مذهبی برای آنها باشند.
نکونام امام خامنه‌ای را نعمتی بی‌بدیل برای ملت مسلمان ایران دانست و گفت: ایشان مدیری شایسته، مدبری قوی و فرماندهی با تدبیر در تمامی عرصه‌ها هستند که تاکنون توانسته سکانداری با اقتدار در هدایت کشتی انقلاب اسلامی باشند و در طوفان حوادث این کشتی را به مقصد رساند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بسیج را عامل تقویت پایه‌های نظام دانست و گفت: ‌بسیج حضور بهترین، بانشاط‌ترین و با ایمان‌ترین نیروهای عظیم ملت در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
وی ادامه داد: امروز بسیج به عنوان یک الگوی موفق از محدوده مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و در هیئت یک اندیشه نوین در جهان مطرح شده است.
نکونام با تأکید بر اینکه بسیج اصلی‌ترین مدافع نظام و ولایت است، گفت: بسیجیان با بصیرت دینی و عمل انقلابی خود در تمامی صحنه‌ها حاضر و خنثی کننده توطئه‎های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی ادامه داد: نکوداشت ایام مبارک هفته بسیج به منزله تجلیل از رشادت‌های بی‌نظیر بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است. 
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه ترویج تفکر بسیجی در جامعه و افزایش توان اعتقادی بسیجیان در اولویت برنامه‎های اجرایی بسیج است، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج متعلق به آحاد مردم جامعه است و گرامیداشت هفته بسیج نیز به همه اقشار در کشور مربوط می‌شود. 
وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته بسیج، گفت: برگزاری یادواره‌های متعدد شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، پخش فیلم‌های کوتاه، برگزاری مراسم ادعیه، افتتاح طرح‌های عمرانی و سازندگی، تجلیل از جهادگران بسیجی در عرصه سازندگی، برپایی نمایشگاه‌های متعدد کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تجمع بسیجیان با عنوان بیداری اسلامی در سراسر استان از محوری‌ترین این برنامه‌ها است.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول