اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) -1:

بسیجیان دشمنان را وادار به عقب‌نشینی می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: از مسائلی که موجب اهمیت یافتن هفته بسیج سال جاری شده است، تحرکات دشمنان است اما حضور نیروهای بسیج در پنجم آذر ماه آنها را وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد.

بسیجیان دشمنان را وادار به عقب‌نشینی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی اریسی در نشست خبری برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) که ظهر امروز در این مرکز برگزار شد با اشاره به تصمیم بنیانگذار کبیر انقلاب برای استفاده از نیروهای مردمی در دفاع از ارزش‌های نظام و تاسیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: اکنون پس از 32 سال از تاسیس این نهاد، بسیج توانسته است در همه عرصه‌ها از دستاوردهای انقلاب دفاع کند که نمود آن جنگ تحمیلی بود.
وی افزود: مقام معظم رهبری، تاسیس بسیج را یکی از برکات انقلاب و افتخاری برای امام خمینی(ره) معرفی کرده است و نیز پدیده‌ای بسیار شگفت‌آور برای انقلاب اسلامی که این سخنان نشان از اهمیت جایگاه بسیج در ایران دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) تصریح کرد: بسیج دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله اسلامیت، مردمی و داوطلبانه بودن است به طوری که حضور در جنگ، صحنه‌های فرهنگی و خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از چهره کشور همگی به صورت خودجوش صورت گرفت.
وی با اشاره به حضور همه اقشار جامعه در نیروی مقاومت بسیج گفت: وجود اعضایی از تمام اقوام کشور و نیز گروه‌های سنی مختلف از هر دو جنس زن و مرد از دیگر ویژگی‌های این سازمان است ضمن اینکه می‌توان اخلاص و ایثار و موفقیت در آزمایشات گوناگون را از دیگر خصوصیات این نیروی مردمی برشمرد.
اریسی افزود: مسئولیت‌پذیری نیروهای بسیج بسیار بالاست به طوری که تاکنون هر وظیفه‌ای از سوی ولایت و مسئولان به آن سپرده شده را با موفقیت به انجام رسانده است که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به شرکت در طرح ریشه‌کنی فلج اطفال، نهضت مدرسه‌سازی و سوادآموزی اشاره کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) منطقی بودن را از دیگر ویژگی‌های بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور اعضای این سازمان در زمان فتنه 88 نشان‌دهنده این حقیقت بود که بسیجیان در سخت‌ترین شرایط نیز ولایت را تنها نخواهند گذاشت.
وی در ادامه با اشاره به هفته بسیج سال جاری و اهمیت دو چندان آن در مقایسه با سال‌های گذشته گفت: موضوع بیداری اسلامی در منطقه و بیداری انسانی جهان غرب مسئله‌ای است که باید مورد توجه قرار گرفته و حضور منسجم بسیجیان در روز پنجم آذر ماه امسال می‌تواند روح امید را در دل مسلمانان جهان بدمد ضمن اینکه سازمان‌یافتگی این نیروها نیز تاثیر زیادی در حمایت از ولایت و ارزش‌های انقلاب خواهد داشت.
اریسی افزود: یکی دیگر از مسائلی که موجب اهمیت یافتن هفته بسیج شده است، صدور قطعنامه آژانس انرژی اتمی علیه کشورمان است که نشان از سرسپرده بودن مسئولان این نهاد بین‌المللی به غرب به ویژه آمریکا و صهیونیسم دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با اشاره به صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص نقض حقوق بشر در ایران تصریح کرد: آنها چشم خود را بر زندان ابوغریب و مواردی از این دست و نیز سرکوب خشن تظاهرات مردم اروپا و امریکا توسط پلیس این کشورها بسته‌اند اما مجازات توزیع‌کنندگان مواد مخدر و کسانی که ارزش‌های کشور اسلامی را زیر پا می‌گذارند در نظرشان نقض حقوق بشر محسوب می‌شود.
وی افزود: از دیگر مواردی که موجب اهمیت یافتن هفته بسیج سال جاری شده است، تحرکات دشمنان در مرزهای جغرافیایی ایران است اما حضور نیروهای بسیج در پنجم آذر ماه آنها را وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تعبیر فرموده‌اند، در صورت حمله سیلی محکمی از ارتش، سپاه و ملت ایران خواهند خورد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول