اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان:

کارشناسان دامپزشکی جنوب کرمان آموزش علمی دیدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: دوره آموزشی علمی اصول و روش‌های کار در آزمایشگاه میکروبیولوژی با تکیه بر میکروبیولوژی تشخیصی در جنوب کرمان برگزار شد.

کارشناسان دامپزشکی جنوب کرمان آموزش علمی دیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل دامپزشکی جنوب کرمان، علیرضا رجایی اظهار داشت: دوره دو روزه آموزش اصول و روش‌های کار در آزمایشگاه میکروبیولوژی با تکیه بر میکروبیولوژی تشخیصی با حضور 19 نفر از کارشناسان اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان برگزار شد.  
وی بیان کرد: این دوره آموزشی در راستای بالا بردن توان علمی و مجهز کردن کارشناس‌های دامپزشکی به آخرین اطلاعات علمی دامپزشکی به ویژه اصول و روش‌های کار در آزمایشگاه میکروبیولوژی برگزار شد.
مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان تصریح کرد: دوره آموزشی اصول و روش‌های کار در آزمایشگاه میکروبیولوژی با تکیه بر میکروبیولوژی تشخیصی با حضور بدری محسنی از مسئولان بخش باکتریولوژی مرکز تشخیص سازمان دامپزشکی کشور در محل آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان برگزار شد.
رجایی خاطرنشان کرد: مروری بر روش‌های کشت، جداسازی و تشخیص باکتری‌های مولد بیماری در دام و طیور به صورت تئوری و عملی از مهم‌ترین مباحثی بود که در این دوره آموزشی ارائه شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول