اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شادگان خبر داد:

نظارت دامپزشکی بر دام‌‌های نذری در شادگان

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان از نظارت کارشناسان دامپزشکی بر قربانی کردن دام‌های نذری عید قربان در این شهرستان خبر داد.

نظارت دامپزشکی بر دام‌‌های نذری در شادگان
کریم بنی‌نعیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: به‌منظور ساماندهی و پذیرش دام‌های نذری کشتارگاه دام شادگان صبح روز عید قربان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان خواهد بود.
وی افزود: شهروندان می‌توانند دام‌های مورد نظر خود را از مراکز عرضه دام مجاز با نظارت کارشناسان دامپزشکی تهیه و در کشتارگاه‌های صنعتی دام شادگان قربانی کنند.
شهردار شادگان تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به عید سعید قربان و با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی شهروندان و جامعه، تیم‌های ویژه بازرسی بهداشتی دامپزشکی همچون سال‌های گذشته آماده ارائه خدمات نظارت بهداشتی به شهروندان در این روز است. 
وی خاطرنشان کرد: کشتار و ذبح دام در منازل و معابر عمومی علاوه بر گسترش مشکلات زیست محیطی سبب انتشار بیماری‌های مشترک بین دام و انسان نیز می‌شود.
بنی‌نعیم ادامه داد: تأثیرات روانی مشاهده صحنه ذبح دام‌ها در روح و روان کودکان و خردسالان تبعات منفی زیادی به همراه دارد و بهتر است که این کار با موقعیت‌‌سنجی اعمال شود.
وی با اشاره به اهمیت روز عید قربان نزد مسلمانان و اینکه باید منزلت این روز بزرگ را گرامی‌داشت گفت: کشتارگاه‌های دام در روز عید قربان از ساعت هفت تا 14 آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.
شهردار شادگان ادامه داد: به‌منظور تأمین سلامت شهروندان و جلوگیری از بروز بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و همچنین رعایت نکات بهداشتی لازم در هنگام ذبح دام‌ها انجام شده است.
وی در پایان اظهار داشت: از شهروندان می‌خواهیم تا در راستای تحقق این اهداف با مأموران شبکه دامپزشکی همکاری لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول