اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به خاطر انعکاس خوب اخبار دامپزشکی انجام شد؛ٰ

قدردانی شبکه دامپزشکی نهبندان از خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان از اطلاع‌رسانی و درج اخبار دامپزشکی شهرستان توسط خبرگزاری فارس و خبرنگاران این خبرگزاری در خراسان جنوبی و شهرستان نهبندان قدردانی کرد.

قدردانی شبکه دامپزشکی نهبندان از خبرگزاری فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، عباس نیک‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران از استقبال خوب مردم از کشتار دام در روز عید قربان در کشتارگاه این شهرستان خبر داد.
وی ادامه داد: شهروندان نهبندانی با توجه ویژه به مسائل بهداشتی و تبلیغات فراوان در زمینه انتقال و انتشار بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در روز عید قربان از کشتار دام در کشتارگاه این شهرستان استقبال خوبی کردند که جای تشکر دارد.
نیک‌پور ادامه داد: قبل از روز عید قربان در مناسبت‌های مختلف از جمله نماز جمعه، دعای عرفه و نماز عید اطلاعیه‌های بهداشتی در بین مردم پخش و اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گرفت.
رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان با بیان اینکه امسال به صورت رایگان از طرف دامپزشکی وسایل بهداشتی نظیر دستکش و روکش لباس برای ذبح بهداشتی دام در اختیار ذابحین قرار داده شد، تصریح کرد: به منظور خروج بهداشتی لاشه دام‌های کشتار شده از کشتارگاه نیز تمهیدات لازم اندیشیده و مورد اجرا قرار گرفت.
نیک‌پور یادآور شد: در روز عید قربان و همزمان با کشتار دام‌ها در کشتارگاه شهرستان نکات و مسائل بهداشتی به صورت پیام بهداشتی به همه مراجعین تحویل شد.
وی از همکاری و تعامل خوب شهروندان در این زمینه تشکر کرد و افزود: در روز عید قربان تعداد 200 راس گوسفند و230 راس بز مورد بازرسی قرار گرفتند.
رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان با اشاره به اینکه توسط بازرسین مستقر در کشتارگاه تعداد هفت نفر شتر و10 راس گاو نیز مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفتند، گفت: تعداد 35 مورد اصلاح موضعی، تعداد 61 کبد و 91 ریه که آلودگی انگلی و میکروبی داشتند، حذف شدند.
نیک‌پور از همشهریان خواست در هنگام استقبال از حجاج نیز از کشتار دام در معابر خودداری کنند و دامپزشکی نیز در این ایام آماده هرگونه همکاری و خدمت‌رسانی به شهروندان است.
وی اظهار داشت: رعایت مسائل بهداشتی توسط افراد علاوه بر سلامتی شخصی نیز سبب سلامتی خانواده و اجتماع می‌شود با رعایت همین اصول و مسائل بهداشتی از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام به طور جدی جلوگیری به عمل می‌آید.
رئیس شبکه دامپزشکی نهنبدان در ادامه از اطلاع‌رسانی و درج اخبار دامپزشکی شهرستان توسط خبرگزاری فارس و خبرنگاران این خبرگزاری در خراسان جنوبی به ویژه شهرستان نهبندان تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول