اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان غربی خبر داد:

پیشرفت 70 درصدی در پروژه های مسکن مهر آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان غربی از پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های آماده‌سازی شده مسکن مهر برای افتتاح در دهه فجر خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی در پروژه های مسکن مهر آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کاظم محمدی‌اقدم صبح امروز در جلسه شورای تامین مسکن استان با ارائه گزارشی از روند نظارتی این دفتر بر پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای مختلف استان اظهار داشت: به طور میانگین پروژه‌هایی که قرار است در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرند از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند و برای شتاب‌بخشی به تحقق وعده‌های داده شده باید تلاش و همت دست‌اندرکاران مسکن مهر روزافزون‌تر از همیشه ادامه یابد.
وی با تاکید بر اینکه بسترهای لازم برای خدمات‌رسانی شرکت‌های آب، برق و گاز در تمام پروژه‌های مسکن مهر استان فراهم است از عدم تحقق گازرسانی به پروژه مسکن مهر میاندوآب انتقاد کرد و از شرکت گاز آذربایجان غربی خواست با توجه به آماده شدن مسیر انتقال گاز به این پروژه نسبت به لوله‌گذاری و انتقال گاز بر این پروژه اقدام کند.
این مسئول از شرکت‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز خواست در راستای تسریع در تامین انشعابات مشترکان مسکن مهر تمهیدات لازم را سریع‌تر تا ایام الله دهه فجر به سرانجام برسانند.
محمدی‌اقدم در عین حال با قید این نکته که پیشرفت ماهانه 2 تا 2.5 درصد در برخی پروژه‌ها مشکلاتی را در افتتاح به موقع مسکن مهر استان ایجاد خواهد کرد گفت: شایسته است متولیان ساخت مسکن مهر روند انجام تصمیمات گرفته شده در جلسات شورای تامین مسکن را مجدانه پیگیری کنند.
وی اعلام آمار 6 هزار و 41 واحدی برای افتتاح در دهه فجر امسال را برآمده از واقعیات حاکم بر روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها ندانست و تصریح کرد: با روند پیشرفت فیزیکی ماهانه دو درصد در هر ماه به 15 ماه زمان برای افتتاح همین پروژه ها نیازمندیم.
مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان غربی از استمرار نظارت این دفتر بر تمام پروژه‌های مسکن مهر در تمام شهرستان‌ها خبر داد و از مدیران دستگاه‌ها و تعاونی‌ها مسکن خواست با حضور در سر پروژه‌ها از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفته و برای رفع آن چاره‌جویی کنند.
بر اساس این گزارش در این جلسه روسای شرکت‌های توزیع برق آذربایجان غربی، آب و فاضلاب استان و شرکت گاز استان توضیحاتی در مورد چگونگی آماده‌سازی بسترهای لازم برای امکان تسریع در خدمات‌رسانی بر سر پروژه‌های مختلف ارائه کردند.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول