اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام علی‌اکبری در گفتگو با فارس:

اوباما در درون خانه‌اش هم با بیداری اسلامی مواجه شده است‌

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران و البرز گفت: اوباما در درون خانه‌اش هم با بیداری اسلامی مواجه شده است.

اوباما در درون خانه‌اش هم با بیداری اسلامی مواجه شده است‌
حجت‌الاسلام محبعلی علی‌اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: بسیج دانشجویی یک مجموعه متعلق به همه دانشجویان است و مختص قشر خاصی نیست.
وی افزود: بسیج یک تشکل علمی است و در مبارزه پژوهش و علمی امروز، جز با کمک دانشجویان، کاری از پیش برده نمی‌شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان تهران و البرز تصریح کرد: دانشجو یعنی حقیقت و ذات مطلوب که به سمت پیشرفت می‌رود.
وی ادامه داد: دانشجو ارزشمند است و از سویی دیگر، دانشجو نیروی انسانی آینده هر جامعه است، دانشمندان امروز ما، دیروز دانشجو بوده‌اند و دانشجویان امروز می‌توانند دانشمندان فردا ‌و راهبر باشند. 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ارتباط سازمان بسیج در تمام نقاط به صورت مستقیم است، اما به طور طبیعی در همه جا نزدیکی به مرکز شرایط تقریبا متفاوتی دارد، چون مرکز باید مدیریت سایر نقاط را هم برعهده داشته باشد. مناطق دور از مرکز دارای استعدادهای خوبی هستند و افراد نخبه بسیاری از مراکز دیگر تحویل داده شده‌اند، اما باید به دانشجو بها داده شود و در محیط کار، تجربه کسب کند و در آینده مدیری قوی باشد.
علی‌اکبری تصریح کرد: در بهره‌وری امکانات توازن ایجاد شود و با گسیل دادن آن به نقاط محروم، تغییراتی شکل گیرد و جالب این است که در بسیج دانشجویی این اتفاق در حال رخ دادن است، بسیج دانشجویی نیروی کاری مجرب خود را به سایر نقاط می‌فرستد و از سویی با برگزاری همایش‌ها، تجارب دانشجویان را انتقال می‌دهد.
وی با اشاره به بیداری اسلامی، گفت: استعمارگران دنیا برای پیش‌برد اهدافشان، لشکر‌کشی کرده‌اند، زندان‌های ابوغریب تشکیل داده‌اند و دست به ترور زده‌اند. انتظار آن‌ها از فرمایش امام (ره) که فرمود، "انقلابمان را صادر می کنیم"، ترور، لشکر‌کشی بوده است، در حالیکه ما از توکل به خدا بهره می‌گیریم و خدا به حرکت امام (ره)، برکت داده است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان تهران و البرز ادامه داد: مردم دنیا بیدار شده‌اند، وعده حق به تحقق پیوسته و امروز تجلی کرده است. اوباما در درون خانه‌اش هم با بیداری اسلامی مواجه شده است و جز تسلیم راه دیگری ندارد.
وی عنوان کرد: بیداری‌ها به پیروزی رسیده و بیداری اروپایی به اوج خود رسیده، مرکز تجارت و سرمایه‌داری دنیا، تبدیل به صحنه تظاهرات ‌علیه استکبار جهانی شده است، کسانی که امروز در دنیا مدعی حقوق بشر هستند باید معنویت و عدم دنیا‌طلبی را از حضرت امام (ره) بیاموزند.
شایان ذکر است، علی‌اکبری در سفر به کرمانشاه استقبال حماسه‌آفرین کرمانشاهیان از رهبر فرزانه انقلاب را تاریخی و ماندگار دانست.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول