اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

"بیداری اسلامی" ‌جبهه‌ای منسجم برای مبارزه با استکبار جهانی است‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: "بیداری اسلامی" ‌جبهه‌ای منسجم برای مبارزه با استکبار جهانی است‌.

"بیداری اسلامی" ‌جبهه‌ای منسجم برای مبارزه با استکبار جهانی است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک اعضای ستاد اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات استان، اظهار داشت: در نظام‌های اسلامی مردم بیشترین نقش را در مسایل مختلف مملکتی از جمله مسایل سیاسی برعهده دارند.
وی به فرازی از سخنان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در مورد اهمیت انتخابات اشاره کرد و ‌افزود: سیاست و راهبرد اصلی نظام‌، واگذاری امور به مردم بوده چرا که جمهوری اسلامی اعتقاد راستین دارد که مردم ولی نعمتان اصلی نظام و انقلاب هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه مسئولان کشوری از بالاترین مقامات اجرایی تا پایین‌ترین سطوح اجرایی که شوراهای اسلامی شهر و روستا نمونه بارز آنست توسط مردم و یا نمایندگان آنان انتخاب می‌شوند، ادامه داد: حضور مردم همیشه در عرصه ایران در انتخابات‌های مختلف در تمام دنیا بی‌نظیر و مثال‌زدنی است.
رئیس ستاد انتخابات کردستان در ادامه به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه اشاره کرد و افزود: بدون شک سرنگونی رژیم مبارک و قذافی نشان از بیداری جهان اسلام و تشکیل جبهه‌ای منسجم برای مبارزه با استکبار جهانی است.
به گفته حسن‌زاده، بنا به گفته بسیاری از مردم در سراسر جهان الگوی اصلی این بیداری اسلامی انقلاب شکوهمند مردم ایران است.
وی به برخی از برنامه‌ها و توطئه‌های نظام سلطه و ضدانقلاب با هدف شبه افکنی و دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات اشاره کرد و یاد آورشد: با هوشیاری مسئولان نظام و مردم عزیز استان تمامی این تحرکات و تلاش‌های مذبوحانه تحت کنترل بوده و به یاری خداوند امسال نیز همانند سال‌های گذشته انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول