اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

احمدی‌نژاد در پیامی به ‌جشنواره فیلم کودک:

کودکان ‌برای مدیریت آینده جهان در شرایط امروز بیداری اسلامی آماده شوند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: برگزاری باشکوه و فراگیر جشنواره کودک و نوجوان پیامی رسا برای بالندگی وشکوفایی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی بوده و الهام‌بخش تمام کودکان جهان است.

کودکان ‌برای مدیریت آینده جهان در شرایط امروز بیداری اسلامی آماده شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شامگاه گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کودک در اصفهان محمود احمدی‌نژاد در پیامی به مناسبت آغاز بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی کودک در اصفهان‌ یادآور شد: برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک ونوجوان در دیار فرهنگ‌خیز اصفهان موجب خرسندی و مایه نشاط و بالندگی کودکان و نوجوانان ایرانی است.
در بخش دیگری از پیام رئیس جمهور ایران که توسط علیرضا ذاکراصفهانی قرائت شد، آمده است: کودکان و نوجوانانی که کلیددار صلح وعدالت بوده و الگوی پیشرفت و آزادی برای تمام کودکان و نوجوانان در سرتاسر عالم هستند.
در ادامه این پیام آمده است : یقینا برگزاری باشکوه  و فراگیر این جشنواره پیامی رسا برای بالندگی و شکوفایی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی است و الهام‌بخش تمامی کودکان و نوجوانانی خواهد بود که در شرایط حساس بیداری اسلامی امروز جهان‌، می‌بایست خود را برای مدیریت جهان پر از صلح، عدالت و مهرورزی آماده سازند.
در بخش پایانی این پیام تاکید کرد: اینجانب با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دست‌اندرکاران این جشنواره تحقق اهداف کودکان را در ظل عنایات واصله حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند مسئلت می‌کنم.
به گزارش فارس، بیست و پنجمین جشنواره کودک ونوجوان از 23 آبان ‌ماه شب ولادت حضرت علی (ع) با به اهتزار درآمدن پرچم گنبد حضرت علی(ع) در کنار پرچم ایران اسلامی آغاز شد و تا 27 آبان ادامه دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول