اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه:

بیداری اسلامی مدیون مدیریت استکبارستیزانه مقام معظم رهبری است

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه و دانشگاه‌های مازندران، بیداری اسلامی در جهان را مدیون مدیریت صحیح و استکبارستیزانه امام خامنه‌ای عنوان کرد.

بیداری اسلامی مدیون مدیریت استکبارستیزانه مقام معظم رهبری است
سید علی سلیلی در حاشیه همایش نقش امام خامنه‌ای در بیداری اسلامی که در دانشگاه پیام نور بهشهر برگزار شد، طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در این شهرستان، به تبیین حکومت‌های قرآنی، رابطه مردم و امام و نقش ولی فقیه در جهت‌گیری‌های اساسی یک جامعه پرداخت.
وی با اشاره به تفکر ولایت فقیه، تصریح کرد: تفکری که در انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و اساساً در قرآن کریم به عنوان یکی از شاخصه‌های امت‌های انبیا و اولیا محسوب می‌شود، تفکر ولایت مطلقه فقیه است.
سلیلی در ادامه گفت: این بعد جهان شمولی  ولایت مطلقه فقیه است که به بیداری‌ها برای و به انقلاب ما هویت می‌دهد، به یاد داریم پیش بینی‌های امام راحل را درباره فروپاشی نظام سرمایه‌داری و هر نظام دیکتاتور و غیر توحیدی که این وعده در قرآن آمده است، وعده خدا به مستضعفین است یعنی همان 99 درصدی که در برابر یک درصد طاغوت و امپریالیسم مبارزه می‌کنند.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اندیشه‌های امام خامنه‌ای برخاسته از غدیر و عاشورا است، افزود: مهدویت با همین اندیشه تفسیر می‌شود و زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج) جز با تبعیت از این جایگاه میسور نیست.
وی به ارتباط امروز میان ولایت و مردم پرداخت و خاطرنشان کرد: این ‌ارتباط‌ همان ‌ارتباط‌ امام و امت است و تقلیل آن به رابطه رهبر و ملت مقداری برای این جایگاه رفیع کوچک است، جایگاهی که بیداری اسلامی مدیون مدیریت صحیح و استکبارستیزانه معظم له بوده است.
 سلیلی تصریح کرد: اینکه می‌گوئیم رابطه همان رابطه امام و امت است را از غدیر نبوی تا دیدار مردم کرمانشاه با امامشان به نظاره نشسته ایم، اینکه جایگاه رهبری جایگاه مرجعیت عالم اسلامی و امامت امت اسلامی است در واقع همان « اَلیَوم اَکمَلتُ دینََکُم» است.
این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس از الگوی بیداری اسلامی گفت و اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اصل مدرن ولایت مطلقه فقیه و سایر اصول برجسته آن که توسط خون هزاران شهید بیمه شده است این قانون و این چارچوب مهم‌ترین مدل برای بیداری اسلامی و نوع حکومت‌هایی است که در حال شکل‌گیری هستند، یعنی شکل‌گیری حکومت‌های اسلامی و حکومت‌های قرآن که غرب از این نهادنیه شدن بسیار هراسان است.
وی سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین و سپاه قدس را از حکومت قرآن دانست و اظهار داشت: حکومت‌هایی که ریشه الهی دارند هرگز سست و خموده نخواهند شد.
سلیلی در پایان سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی امام روح الله، بیداری اسلامی منبعث شده با مدیریت امام خامنه‌ای، جنبش 99 درصدی وال استریت و سقوط یکی پس از دیگری حکومت‌های بدهکار و دست نشانده و فاسد غربی نوید روزهای روشن و خوش توحیدی و اسلامی را می‌دهد که شاید بتوان از آنها به‌عنوان آخرین ورق‌های دوران انتظار نام برد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول