اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور آیت‌الله نوری همدانی؛

کنگره ملی غدیر و بیداری اسلامی در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: کنگره ملی غدیر و بیداری اسلامی با حضور آیت‌الله نوری همدانی و دیگر شخصیت‌های برجسته حوزوی در قم برگزار شد.

کنگره ملی غدیر و بیداری اسلامی در قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کنگره ملی غدیر و بیداری اسلامی امروز با حضور آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در سالن قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.
همچنین در این مراسم که به همت مجمع جهانی شیعه‌شناسی برگزار شد، آیت‌الله علوی بروجردی و حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی به ایراد سخن پرداختند.
مجمع جهانی شیعه‌شناسی با توجه به همزمانی ایام‌الله غدیر و تحولات منطقه‌ای و بیداری اسلامی بر آن شد تا کنگره ملی غدیر را با رویکرد بیداری اسلامی برگزار کند.
رویکرد این کنگره که با حضور محققان، نخبگان و اندیشمندان کشورهای مختلف برگزار شد، بیان غدیر و ناگفته‌های آن همراه با بیداری اسلامی است.
در واقع نتایج این کنگره با بیان فرهنگ وسیع غدیر و بیداری اسلامی، چراغ راهی فرا روی بیداری اسلامی و تحولات منطقه‌ ایجاد می‌کند.
مقالات بسیاری به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو و ... به دبیرخانه کنگره اعزام شده و چکیده مقالات تدوین شده است و متعاقبا چاپ می‌شود.
این مقالات با موضوعات غدیر، بیداری اسلامی، ارتباط غدیر با بیداری اسلامی به دبیرخانه ارسال شده است.
غدیر سرچشمه و منبعی برای بیداری اسلامی است و دیدگاه قرآن، روایات و مسائل روز در این زمینه مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.
این کنگره با هدف تبیین صحیح فرهنگ غدیر و فرهنگ‌سازی آن در گستره وسیعی از جهان اسلام و سمت‌دهی اسلامی و صحیح به این بیداری برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول