اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ارشاد:

ولایت فقیه باید در جنبش‌های بیداری اسلامی نهادینه شود

خبرگزاری فارس: معاون امور حقوقی و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت: باید در جنبش‌های بیداری اسلامی منطقه اعتقاد به ولایت فقیه نهادینه شود.

ولایت فقیه باید در جنبش‌های بیداری اسلامی نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی‌اکبر مسعودپور در نشست با پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تربیت دینی و اخلاق معنوی را کلیدی‌ترین بحث انسانیت دانست و افزود: دست‌یابی به این مباحث بزرگ‌ترین رمز سعادت انسان‌ها در دنیا و آخرت است.
وی با اشاره به وجود کتب ارزشمند قرآن و نهج البلاغه گفت: مسئولیت پژوهشگران، محققان و همچنین علمای بزرگ اسلام در رابطه با گسترش و اشاعه فرهنگ دینی خطیر است.
مسعود‌پور با تاکید بر اینکه ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران امتداد ولایت اهل بیت(ع) است، ابراز داشت: اسلام منهای ولایت، نادیده گرفتن رضایت خداوند متعال است و باید در جنبش‌های بیداری اسلامی منطقه اعتقاد به ولایت فقیه نهادینه شود.
معاون امورحقوقی و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برشمردن گوشه‌هایی از تاریخ ولایت حضرت علی(ع) گفت: چندین دسته از امت اسلامی به مخالفت با آن حضرت پرداختند که با این کار خود صدمات زیادی را به اسلام وارد کردند.
وی اضافه کرد: اگر امروز از ولایت فقیه فاصله نگیریم ضمن مهیا شدن زمینه هدایت تک تک افراد، موجبات توسعه دینی جامعه نیز بیش از پیش فراهم می‌شود.
مسعودپور با اشاره به اینکه پردازش صحیح دانش، کارآمدی ایجاد می‌کند، عنوان کرد: دانش را به تنهایی، هر حافظه یا سیستمی دارد، ولی دانش همراه با ایمان و عقیده است که ارزش دارد.
مصطفی مشایخی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی نیز اذعان داشت: همگان باید با تاسی از ائمه اطهار (ع) در راه رسیدن به قرب الهی تلاش کنند و اعیاد بزرگ را سر منشاء خیرات و برکات بدانند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول