اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل گمرک سرخس:

روند سرمایه‌گذاری در سرخس رو به رشد است

خبرگزاری فارس: مدیر کل گمرک سرخس گفت: با توجه به امکانات بسیار عالی منطقه ویژه اقتصادی سرخس و زیربناهای مفیدی که در آن احداث شده است، روند سرمایه‌گذاری در این منطقه رو به رشد خواهد بود.

روند سرمایه‌گذاری در سرخس رو به رشد است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، رضا راستی که به منظور آشنایی با امکانات منطقه ویژه اقتصادی سرخس، از این منطقه بازدید کرد، ‌اظهار داشت: این منطقه با دارا بودن امکاناتی از قبیل سایت راه آهن عریض و نرمال، فرودگاه بین‌المللی و در کنار همه این‌ها فعالیت‌های مفیدی که در چند ماهه گذشته به‌ویژه در مباحث ترانزیت و ترانسشیپمنت کالا انجام داده است، آینده بسیار روشنی را پیش رو دارد.
مدیرکل گمرک سرخس ادامه داد: اداره‌کل گمرک سرخس آمادگی دارد تا در تمام موضوعات مطروحه به بهترین شکل با منطقه ویژه اقتصادی سرخس به تعامل بپردازد.
در این بازدید مروج الشریعه، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس افزود: در گذشته نیز تعاملات مثبت و مفیدی بین گمرک و منطقه ویژه اقتصادی برقرار بوده که امیدواریم این روند ادامه یابد و به نتیجه‌های مطلوبی در زمینه پیشرفت روز افزون شهرستان کمک کند.
مروج‌الشریعه متذکر شد: باید گمرک و منطقه ویژه اقتصادی سرخس با تشکیل کارگروهی برای مباحث اقتصادی شهرستان با یکدیگر تعامل داشته باشند تا شاهد پیشرفت روزافزون این منطقه بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول