اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرک زنجان خبر داد:

افزایش فضای گمرک زنجان به 20 هکتار

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرک استان زنجان از افزایش فضای گمرک زنجان به 20 هکتار خبر داد و گفت: این اقدام در راستای افزایش فعالیت‌های گمرک زنجان صورت گرفته است.

افزایش فضای گمرک زنجان به 20 هکتار
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، میر هاشم سید احمدی شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران اقتصادی و کارکنان مرکز سرمایه گذاری استان زنجان اظهار داشت: در حال گمرک استان زنجان به پیشرفت‌های مختلفی در زمینه صادرات دست یافته است.
وی با اشاره به اینکه دست‌یابی گمرک به پیشرفت‌های مختلف با تلاش کارکنان و مسئولان فعال در این مجموعه به دست آمده است، افزود: مودت و دوستی بین کارکنان گمرک از جمله مواردی بوده که موجب موفقیت گمرک زنجان شده است.
مدیرکل گمرک زنجان با اشاره به افزایش انبارهای تخصصی گمرک زنجان یادآور شد: در حال حاضر تعداد انبارهای تخصصی گمرک زنجان از سه انبار به هشت انبار رسیده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر استان زنجان با هفت استان دیگر همسایه است، افزود: این موقعیت فرصت مناسبی برای افزایش صادرات و پیشرفت گمرک زنجان است.
سید احمدی با اشاره به برخی از ظرفیت‌های موجود در گمرک زنجان اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را برای افزایش صادرات صورت گیرد.
وی همچنین با اشاره به بحث پنجره واحد در گمرک زنجان یادآور شد: در این زمینه سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها و استاندارد از جمله ارگان‌هایی هستند که در این زمینه همکاری لازم را با گمرک انجام می‌دهند.
مدیرکل گمرک زنجان پیشرفت‌های صورت گرفته در گمرک زنجان را حاصل تلاش کارکنان گمرک و حمایت‌های استاندار عنوان کرد.
وی با اشاره به سرعت احداث ساختمان گمرک زنجان یادآور شد: با تلاش کارکنان گمرک و حمایت مسئولان ذی‌ربط این اقدام صورت گرفته است.
سید احمدی در ادامه با اشاره به رشد 174 درصدی صادرات از گمرک زنجان اضافه کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته صورت گرفته است.
وی همچنین یادآور شد: در زمینه واردات نیز گمرک زنجان رشد خوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
مدیر کل گمرک زنجان با بیان اینکه در حال حاضر کارکنان گمرک اقدامات و تلاش‌های بسیاری در زمینه رشد و پیشرفت گمرک زنجان انجام می‌دهند، افزود: در همین راستا کامیون‌های این اداره کل به صورت شبانه نیز مستقر بوده و اقدام به انتقال کالاها می‌کند.
وی با اشاره به سرعت بالای ترخیص کالا در گمرک زنجان ادامه داد: کالاهایی که دارای استانداردهای لازم باشند در مدت نیم ساعت به آنها رسیدگی شده و کار ترخیص کالا از گمرک صورت می‌گیرد.
سید احمدی اذعان داشت: هم در بخش واردات و هم در بخش صادرات انجام عملیات ترخیص با سرعت بالایی صورت می‌گیرد.
وی اظهار داشت: صاحبان کالا با داشتن استانداردهای لازم برای کالای خود می‌توانند کار ترخیص کالای خود از گمرک را به راحتی انجام دهند.
مدیرکل گمرک زنجان همچنین از افزایش فضای گمرک زنجان به 20 هکتار خبر داد و گفت: این اقدام نیز در راستای افزایش فعالیت‌های گمرک زنجان صورت گرفته است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول